Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Geen Levering meer Eerste euro afslagen: Klacht Amsterdams muntkantoor

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 03-05-2013, 1 jaar 2 maanden geleden
Muntje81
KLACHT
Hallo ik kreeg elke maand een uitgifte van de eerste euro afslagen.
Nu heb ik al 2 maanden niks meer ontvangen,en probeer contact te leggen met de klantenservice.
De eerste keer was in maart,geen levering maar alleen de receptioniste die een notitie kon maken en ik dus helemaal niemand aan de lijn kreeg.
De 2 keer april,kon geen contact opnemen,en zou via de email bericht krijgen.
De 3de keer mei,weer receptioniste die zegt me dat ze er geen mededeling kan over doen,en dat er contact met mij word opgenomen.
Ik vind dit zeer onprofesioneel,dat niemand je te woord kan staan.ik zit nou met een incomplete verzameling .Heeft iemand hier ook problemen mee.
M V G
S.Blankendaal
PRODUCT DETAILS
Eerste euro afslagen
GEWENSTE OPLOSSING
Ik wens gewoon,dat iemand mij te woord staat,en dat ik de resterende stukken kan afnemen.Ik betaal netjes elke maand ervoor en als ik me niet aan de afspraak houd worden er van hun kant ook sancties,en aanmaningen verstuurd.
Hoop op een nette oplossing van het amsterdams muntkantoor.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Amsterdams muntkantoor?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

KM Sequeira
Ik heb precies hetzelfde. 2 euromunt besteld. Ik krijg ongevraagd munten. Ik snap niet hoe dit bedrijf hier nog niet voor is aangesproken. Ik heb nu gebeld nu maar hopen dat zij stoppen met dit. (wo, 08/05/2013 - 18:28)