Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Geen Levering meer Eerste euro afslagen: Klacht Amsterdams Muntkantoor

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

2 weken 21 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 03-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden
Muntje81
KLACHT
Hallo ik kreeg elke maand een uitgifte van de eerste euro afslagen.
Nu heb ik al 2 maanden niks meer ontvangen,en probeer contact te leggen met de klantenservice.
De eerste keer was in maart,geen levering maar alleen de receptioniste die een notitie kon maken en ik dus helemaal niemand aan de lijn kreeg.
De 2 keer april,kon geen contact opnemen,en zou via de email bericht krijgen.
De 3de keer mei,weer receptioniste die zegt me dat ze er geen mededeling kan over doen,en dat er contact met mij word opgenomen.
Ik vind dit zeer onprofesioneel,dat niemand je te woord kan staan.ik zit nou met een incomplete verzameling .Heeft iemand hier ook problemen mee.
M V G
S.Blankendaal
PRODUCT DETAILS
Eerste euro afslagen
GEWENSTE OPLOSSING
Ik wens gewoon,dat iemand mij te woord staat,en dat ik de resterende stukken kan afnemen.Ik betaal netjes elke maand ervoor en als ik me niet aan de afspraak houd worden er van hun kant ook sancties,en aanmaningen verstuurd.
Hoop op een nette oplossing van het amsterdams muntkantoor.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE AMSTERDAMS MUNTKANTOOR

Geplaatst op: 20-08-2014, 2 maanden 5 dagen geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.

De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.

Inmiddels heeft u de nieuwe vervolgzendingen ontvangen.

Amsterdams Muntkantoor
Amsterdams Muntkantoor

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

KM Sequeira
Ik heb precies hetzelfde. 2 euromunt besteld. Ik krijg ongevraagd munten. Ik snap niet hoe dit bedrijf hier nog niet voor is aangesproken. Ik heb nu gebeld nu maar hopen dat zij stoppen met dit. (wo, 08/05/2013 - 18:28)