Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

opzeggen abonnement Basic fitness hoofdkantoor geen gehoor!!!!!! : Klacht Basic-Fit

KLACHTSTATUS

Verlopen, (geen reactie bedrijf)

TOTALE LOOPTIJD

2 weken

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 06-07-2012, 2 jaar 3 maanden geleden
J.Kattestaart kattestaart
KLACHT
healt city basic fitness,
5 maart heb ik bericht gestuurd naar hun voor opzegging van mijn abonnement,niets vernomen!!!
23 mei wederom maar nu aangetekend, bericht gestuurd voor opzegging abonnement,en om een bevestiging hiervan gevraagd, wederom niets vernomen !!!!!!! ook gezien mijn medische reden,ik niet meer kan fitnessen doordat ik overal Artrose heb, en een CIAP
Chronische,Indiopathische,Axonale,Polyneuropathie.wil ik opzeggen.Dus wanneer weet ik nu wanneer mijn abonnement is afgelopen,en wanneer dat ik niet meer maandelijks abonnementsgeld hoef te betalen ,!!!!
basic fitness weet wel potentiële klanten te vinden,maar bestaande klanten worden op hun vragen niet beantwoord,en genegeerd.
wat volgens mij zeer klant onvriendelijk is, en ga dan ook hiermee aan de slag met de consumentenbond
C.koks
PRODUCT DETAILS
Abonnement healt city Basic fitness opzeggen !!!
GEWENSTE OPLOSSING
ik zou het heel coulant vinden, als health city mij in ieder geval een bevestiging zou sturen van mijn contract,wanneer is aangegaan,en wanneer is verlengd,en of dat ik niet op grond van mijn ziekte,onder het contract uit kan !!!
zodat ik niet voor niets iedere maand voor niets betaal !!!!

c.koks
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT