Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Waarde Airmiles (AlbertHein, V&D,Shell n Bol.com) : Klacht Bol.com

KLACHTSTATUS

Verlopen, (geen reactie bedrijf)

TOTALE LOOPTIJD

3 weken 6 dagen

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 28-10-2013, 10 maanden 1 week geleden
KLACHT
Bij het inwisselen van de Airmiles (AH,Shell,V&D enz..) krijg je 1-eurocent per punt.
Nu doet zich het feit voor dat Bol.Com maar een halve cent geeft bij het inwisselen.
Een verschil van 50% !!!
Kan dit zo maar.
Ik heb ongeveer 50.000 punten en krijg hier aan waarde voor € 500,00 aan terug
behalve bij Bol.Com , hier krijg je maar € 250.00 .
Ik heb jaren voor vliegreizen gespaard maar deze reisproducten hebben ze (eenzijdig)
de afgelopen twee jaar ook al afgeschaft.
Ik vraag me dan ook af of dit allemaal maar zo kan ?? Terwijl bij de huidige reclame-uitingen van AH de indruk nog steeds wordt gewekt dat het hier om € 0,01 per punt gaat.
PRODUCT DETAILS
Airmiles (AH,V&D,Shell,Etos,Bol.Com)
GEWENSTE OPLOSSING
Iedereen € 00.01 per punt !!!
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE BOL.COM

Geplaatst op: 28-10-2013, 10 maanden 1 week geleden.

Geachte heer Engelen,

Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze website. Onze excuses hiervoor.

We hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.

bol.com Webcare

Bol.com
Bol.com
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 06-11-2013, 10 maanden 7 uur geleden.

Naar aanleiding van mijn Airmilesklacht € ,005 per punt ipv € 0,01 per punt ben ik benaderd door Bol.Com .
Hun antwoord , zo hebben we met het Airmilesbedrijf afgesproken-punt!!
Op de vraag van mij waar dan de andere 50% ! bleven konden ze mij geen antwoord geven.
Ik heb vorige week in de Telegraaf gelezen dat het om € 200 Miljoen gaat !! Aan een halve cent = € 100 miljoen (binnengeharkte) winst. Kan dit zo maar ?? Ik krijg vandaag een mailtje van V&D - voor € .01 per punt ! !!

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 24-11-2013, 9 maanden 1 week geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING NIET OK

Mijn klacht is door Bol.Com niet goed afgehandeld.
Zij geven als antwoord dat het AirMails bedrijf hierover gaat.
Dan zijn zij er van af !!!
Zij hebben met dit bedrijf een afspraak gemaakt dat zij maar de helft van de waarde, welke door de andere deelnemende bedrijven wordt gegeven, hoeven te vergoeden.
Terwijl , ook Airmiles, altijd heeft gesuggereerd dat 1 punt € .01
zou bedragen. Onbegrijpelijk. Waar is al dat geld gebleven??

Ook een klacht indienen over Bol.com?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

mevr van Vliet
Het lijkt me dat de waarde van de airmiles vast staat; valt niet mee te marchanderen over hoofden de mensen. slechte afspraak dus Bol.com en/of Airmiles de verantwoordelijkheid daarvoor nemen. KASSA (vr, 27/12/2013 - 16:01)