Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

1 week 6 dagen

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 08-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden
KLACHT
Eerst was ik al voorgelogen over dat de opzegging na 3 maanden beeïndigt, omdat het een proefabonnement was en de wet verandert was. Echter na die 3 maanden kreeg ik het nog steeds binnen en moest ook betalen. Na gebeld te hebben zei de telefoniste die ik aan de lijn had dat ik niet via de telefoon kon opzeggen en dat dat via e-mail moest. Naderhand blijkt dat C en Z media helemaal geen e-mail heeft. Dus heb weer gebeld en toen wilden ze weer niet via de telefoon het abonnement beeïndigen maar moest het schriftelijk. Na een brief te hebben gestuurd hoorde ik er niks meer van totdat er opeens weer een kidspakket binnenkwam. Daarna weer gebelt dat ik dat abonnement op wilde zeggen. Wat dus weer alleen via brief kon. Uiteindelijk gewoon rekening betaald en een brief verstuurd. Aantal maanden niks van ze gehoord totdat de pakketten weer binnenkwamen en nu is er ook een brief binnengekomen dat ik er weer 3 maanden aan vastzit. Hoe moet ik nu verder aangezien ik er gewoon niet vanaf kom?
PRODUCT DETAILS
Kids Pakket
GEWENSTE OPLOSSING
Wil dat het abonnement beeïndigt en er geen kidspakketten meer binnenkomen waar dan betaald voor moeten worden.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE CENZ MEDIA

Geplaatst op: 08-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens zodat wij het een en ander voor u kunnen nakijken in het systeem.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 13-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.

E-mail gestuurd nog geen reactie teruggehad.

REACTIE CENZ MEDIA

Geplaatst op: 13-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.

Op 9 mei hebben wij uw e-mail ontvangen, aangezien er in het weekend geen e-mail verwerkt wordt zult u daar een dezer dagen een reactie op mogen ontvangen. Wij streven er naar elke binnenkomende e-mail binnen 3 tot 4 werkdagen te beantwoorden.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 20-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.

De oplossing is dus dat ik alsnog gewoon deze maanden eraan vastzit en dat pas daarna het op word gezegd? Vind dat geen goede oplossing aangezien ik al meerdere malen had gebeld en al 2 keer een brief had gestuurd waarin ik het op wilde zeggen. Ik ga ermee akkoord, maar vind het totaal geen stijl. Ook zou ik de personen die voor jullie mensen op straat aanspreken even goed op het matje roepen. Ze liegen gewoon met het automatisch beeïndigen. Het vertrouwen in medemens word zo ernstig geschaad.

REACTIE CENZ MEDIA

Geplaatst op: 22-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

In de e-mail hebben wij u gevraagd om de code van de aangetekende brief zodat wij deze kunnen traceren en als blijkt dat deze tijdig is verzonden alsnog verwerken.
In ieder geval is de e-mail in ons systeem als opzegging verwerkt zodat u dit niet nogmaals schriftelijk hoeft te doen.
Uiteraard moeten de verkopers duidelijk de voorwaarden vermelden tijdens de verkoop en dat dit bij u niet juist is gegaan hebben wij ook doorgegeven.
Mocht u nog vragen hebben kunt u via onderstaande gegevens contact met ons opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 22-05-2013, 1 jaar 5 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING NIET OK

Er was aan telefoon vermeld dat er een brief verstuurd moest worden. Dat is dus niet aangetekend gebeurt. Ik zal betalen, maar zoals eerder vermeld vind ik het geen stijl. Er worden verkeerde dingen door de verkopers gezegd en de telefonisten hebben ook niet de juiste informatie gegeven en waren helemaal niet behulpzaam. Het had niet zover hoeven komen dus ben helemaal niet tevreden en zal niemand aanraden om ook maar iets van een abonnement bij C&Z Media te nemen.

Ook een klacht indienen over CenZ MEDIA?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT