Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

bliksemafleider: Klacht De Woningstichting

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 16-10-2012, 1 jaar 10 maanden geleden
J Koopman
KLACHT
In het begin van deze zomer hebben wij in onze flat een blikseminslag gehad,bij veel bewoners apperatuur kapot dus de schrik zit er goed in.nu heb ik handtekeningen opgehaald voor het woongenot terug te krijgen,helaas is ons verzoek afgeslagen op grond van dat het wettelijk niet verplicht is,dat weten wij ook en daar gaat het niet om.ze verschuilen zich achter de wetten maar handhaven het zelf niet.er is een nieuwe ventilatie systeem op het dak geplaats,naar aanleiding daarvan is het op de motor ingeslagen,vandaar onze angst.zelfs dat ontkennen zij want anders moet de woningstichting alles aan de bewoners vergoeden en zover wil ik niet gaan..waar hebben we het over.wij willen gewoon een bliksemafleider.ze laten wel iemand onder ons in de garage wonen die drugs gebruikt,wij weten niet wat daar gebeurt,weer een angst erbij,mag dat wel? de bewoners hebben zich daar al vele malen over geklaagd en ook dat ontkennen ze,hij woont er niet maar verblijft er,volgens mij is een garage bedoeld voor opslag of een auto..mijn mening is dat de woningstichting eens op de vingers getikt moet worden want dit kan zo niet doorgaan.hopende dat er wat mee gedaan wordt.bijvoorbaat mijn dank.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over De Woningstichting?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT