Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Pakketje kwijt vanuit Duitsland naar Nederland en niet te traceren: Klacht DHL Express

KLACHTSTATUS

Afgehandeld

TOTALE LOOPTIJD

2 uur 52 min

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 09-01-2013, 1 jaar 8 maanden geleden
Marian Lacroix
KLACHT
Pakketje besteld via webwinkel uit Duitsland verzonden door aanbieder met DHL. Helaas naar voormalig adres maar heb tracking nummer gekregen van aanbieder. Tracking nummer gewoon te vinden op Duitse DHL Site. Pakket is inmiddels ergens op te halen maar NIEMAND binnen Nederland kan me de gegevens vinden. DHL geeft aan dat dit niet via DHL is gegaan maar met Deutsche Post omdat het geen express verzending is. Sturen me naar TnT en Select Vracht. Al 5 dagen aan het bellen en kom NERGENS terwijl het pakket toch ergens moet zijn
PRODUCT DETAILS
Pakketje
GEWENSTE OPLOSSING
Traceren van mijn pakket tracking nummer is 054685048189 te vinden via DHL.De. Ik zou graag willen weten waar ik mijn pakket kan ophalen ik heb GEEN afhaaladres notitie

Reeds meerder malen met contact center over gebeld maar kunnen niets vinden
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE DHL EXPRESS

Geplaatst op: 09-01-2013, 1 jaar 8 maanden geleden.

Geachte klant,

uw zending is verstuurd met DHL Paket. Ik hieronder een link genoteerd waarmee u de zending kunt traceren.

Doorgaans leveren wij, DHL EXpress, geen zendingen af die via DHL Paket zijn verstuurd. Dit wordt enkel door PostNL of Selektvracht gedaan. Wanneer het om Selektvracht gaat is dit duidelijk zichtbaar op de traceerpagina van DHL Paket. Wanneer er niet staat vermeld aan wie de zending is overgedragen wordt de zending door PostNL aangeboden.

Doordat wij de zending niet aanbieden, hebben wij ook geen zicht op de zendingen die worden verstuurd via DHL Paket. Wij kunnen u hierdoor ook niet adviseren wat het traceernummer is om de zending bij PostNL te traceren. Wij raden u aan om contact op te nemen met PostNL hierover.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express Webcare Team

DHL Express
DHL Express
Marian Lacroix
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 09-01-2013, 1 jaar 8 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Met post nl gebeld en pakket is terecht. Maar blijft toch vreemd dat een vanuitDuistland met DHL pakket niet te traceren is op een Ned DHL site. Express post of niet .....Jammer dat het callcenter van DHL dan verder ook geen suggesties geeft. Top DHL voor de snelle reactie

Ook een klacht indienen over DHL Express?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

Wimklei
hier hetzelfde en nog steeds geen oplossing van hun zijde (za, 09/11/2013 - 13:38)