Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Onmenselijke bejegening: Klacht Hogenboom Vakantieparken

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

2 weken 5 dagen

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 13-07-2013, 1 jaar 1 week geleden
J-diepep
KLACHT
Wij hebben bij Hogenboom vakantieparken een huisje geboekt voor 11dagen. We hebben dit helaas geboekt via het bedrijf Weekend compact dat failliet is gegaan. We hebben hierover echter geen bericht ontvangen en zijn zonder bevestiging van de boeking(we hebben het pas kort geleden geboekt en hebben in 2keer betaald, waarvan de laatste keer vorige week is geweest) gisteren afgereist(stom van ons).Nu hebben we een zeer ernstig verwaarloosd jongetje van 5jaar in huis. Hij was gisterenochtend helemaal opgewonden want hij ging op vakantie. Toen we na 3uur rijden in Drente aankwamen zei degene achter de receptie dat het bedrijf failliet is en dat we opnieuw moesten betalen of vertrekken en dat ze niets kon doen. Ze zei nog niet eens sorry en was ijskoud. We hebben Niet het geld om nog eens te betalen. We voelde ons neergezet als halve criminelen. Zo behandelde ze ons! Het betekende weer 3 uur terug maar vooral voor het pleegkindje is het een teleurstelling. We voelen ons vernederd
PRODUCT DETAILS
Huur vakantiehuisje
GEWENSTE OPLOSSING
Het zou mooi zijn en van mededogen getuigen Als er alsnog een vakantie voor ons pleegkindje op korte termijn kan worden geregeld! Wij zijn volwassen en kunnen er wel mee omgaan al is het verlies van 600€ heel veel geld voor ons maar voor Noah is het de zoveelste klap . Wat ons het meeste zeer heeft gedaanwijzere wijze waarop we bejegend zijn, zo zonder enige medemenselijkheid en medeleven!! Zeer onvriendelijk door de receptioniste van vakantiepark Akenveen in Tynaarlo! We zijn daar diverse keren geweest en nooit zo bot behandeld maar altijd vriendelijk.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE HOGENBOOM VAKANTIEPARKEN

Geplaatst op: 18-07-2013, 1 jaar 4 dagen geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Geachte heer Mattheeuwsen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen. Op het moment dat wij vernamen dat het bedrijf WeekendCompany hun faillissement had aangevraagd hebben wij alle reserveringen die wij via hun hebben ontvangen moeten annuleren.
WeekendCompany heeft u daarover een brief gestuurd. Omdat wij dit niet genoeg vonden hebben wij alle gasten ook per e-mail hierover geïnformeerd. Wij hebben u op 21-6 een e-mail gestuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend was: petramattheeuwsen@hotmail.com.
Meerdeer n.a.w. gegevens hadden wij niet van u, vandaar dat u op deze manier geïnformeerd bent.
We vinden het heel vervelend dat uw vakantie geen doorgang heeft kunnen vinden, echter is Hogenboom Vakantieparken zelf ook gedupeerde door het faillissement van WeekendCompany. Vandaar dat een doorgang van uw verblijf op ons park alleen kon geschieden door directe betaling van het volledige bedrag. Het bedrag wat u reeds aan WeekendCompany heeft betaald dient u bij hun te verhalen.
Het is niet mogelijk om u alsnog een gratis verblijf op een van onze parken aan te bieden, we hopen dat u hiervoor begrip heeft.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
met vriendelijk groet,
Kimberly Kuipers
afdeling Touroperating

Hogenboom Vakantieparken

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT