Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Na 6 maanden opeens rugpijn bij matras Ikea sultan flokenes: Klacht Ikea

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 19-12-2012, 1 jaar 10 maanden geleden
Vincent Lancee
KLACHT
Ben vandaag 19 december2012met 2 Ikea Sultan Flokenes matrassen terug gegaan voor garantie (De beste uit de consumententest! en 25. Jaar garantie!,) Na 6 maanden heerlijk liggen ontstond er opeens kuilvorming in het koudschuim waardoor ik ontzettende rugpijn kreeg. Geruild van matras met mijn vrouw, 3 maanden later hetzelfde liedje. De matrassen zakken na 6 maanden in nadat je er een paar uur op ligt. Ik weeg 76 kg dus daar kan het ook niet aan liggen. De test door de'specialist' van Ikea bestond uit even op het matras duwen en concluderen dat er niets aan de hand was, alleen wat 'nestvorming' wat ik dus kuilvorming noem. Geen meetapparaat, niets, alleen de handen van de 'expert' , even duwen en.... niets aan de hand! Ga je daarvoor terug naar de Ikea, enorme matrassen in een gehuurd aanhangwagentje, wat een service, wat een klantenbinding. Het vragen van de Servicerapportage was ook al niet normaal. Tja daar sta je dan als lid van de Ikea-familie! Ik zeg ; nooit meer naar de Ikea!

PRODUCT DETAILS
Sultan Flokenes
GEWENSTE OPLOSSING
Oplossing; Gewoon mijn geld terug of geld (het gaat dus om meer dan €700) op een tegoedpas van Ikea
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Post deze klacht door op sociale media:
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Ikea?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT