Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

telefoonstoring: Klacht KPN

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

0 sec

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 10-08-2012, 2 jaar 1 week geleden
E.I. de Stoppelaar
KLACHT
sinds vanochtend telefoonstoring (10/08) KPN komt pas in actie 15/08, geen compensatie geboden voor abonnementskosten/ ongemak/ extra kosten. Professioneel telefoon afhankelijk, geen begrip, kabel storing, meerdere dorpsgenoten gedupeerd, geen reden om in het weekend, of zelfs maar maandag aan de slag te gaan. Mijn belangrijkste klacht is het tempo en dus ongemak, indien dit echt niet te verhelpen is verwacht ik een aanbod voor compensatie, waar ook mijn mobiele abonnement via KPN loopt, en dit eveneens voor mijn dorpsgenoten, groet
GEWENSTE OPLOSSING
in het weekend storingsdienst vaste telefonie aan het werk
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE KPN

Geplaatst op: 13-08-2012, 2 jaar 1 week geleden.

Geachte heer De Stoppelaar,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
KPN

Ook een klacht indienen over KPN?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT