Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Wijziging van internet abonnement (van instap naar standaard): Klacht KPN

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

0 sec

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 14-06-2012, 2 jaar 1 maand geleden
KLACHT
KPN belde het voorstel om Internet abonnement te upgraden van "instap" naar "standaard" Daar ben ik op ingegaan vanwege de toename download van 8 naar 40 Mb/s. KPN gaf in telefoongesprek aan dat op mijn adres de 40Mbps mogelijk was. De upgrade heeft plaats gevonden op 13 juni 2012.

Situatie op 12 juni: download van 10014 Kbps
Situatie op 14 juni (na upgrade KPN) 13457 Kbps

14 juni gebeld met KPN 9.45uur en zij gaven aan dat 14 Mbps voldoende is voor het nieuwe abonnement. Meer was op ons adres niet te verkrijgen.

Ik heb een abonnement en contract aangegaan voor download van max 40 Mbps dat wordt geen sinds gehaald en ik betaal 10euro per maand meer. Ik vraag KPN haar afspraken na te komen of anders mij schadeloos te stellen.

Vanmorgen voor 21 minuten met KPN gebeld. Ik zou door verbonden worden om een klacht in te dienen en de lijn is na 5 minuten wachten verbroken

Groet Jan Niks
Sporkenhoutlaan 22
2803 VK Gouda
PRODUCT DETAILS
KPN upgrade internet abonnement
GEWENSTE OPLOSSING
1) nakomen contact en levering van voldoende download en upload conform aanbieding
2) schade vergoeding voor niet leveren zoals afgesproken in de upgrade naar standaard internet abonnement. Plus schade vergoeding voor 21 minuten bellen en verlies aan arbeids tijd voor 2,25 uur installatie tijd nieuwe router en contact met KPN a 75euro/per uur.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE KPN

Geplaatst op: 14-06-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Geachte heer Niks,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 19-06-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Nog geen reactie van KPN gehad niet per mail noch per telefoon?

REACTIE KPN

Geplaatst op: 20-06-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 26-06-2012, 2 jaar 3 weken geleden.

KPN meldt dat de klacht nog in behandeling is.

REACTIE KPN

Geplaatst op: 29-06-2012, 2 jaar 3 weken geleden.

Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 09-07-2012, 2 jaar 1 week geleden.

Telefonisch contact gehad met KPN: het abonnement wordt teruggezet naar oorspronkelijke status "ïnstap"en krijg een tegemoetkoming in abonnement kosten.. KPN moet dat nog bevestigen..

REACTIE KPN

Geplaatst op: 10-07-2012, 2 jaar 1 week geleden.

Geachte heer Niks,

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 22-07-2012, 2 jaar 45 min geleden.

Het abonnement is teruggezet naar oorspronkelijke status "ïnstap".
Er is nog geen schriftelijke bevestiging van de afgesproken tegemoetkoming in abonnement kosten.

REACTIE KPN

Geplaatst op: 03-08-2012, 1 jaar 11 maanden geleden.

KPN

Ook een klacht indienen over KPN?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT