Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Slechte batterijen: Klacht Makita

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 20-09-2013, 7 maanden 5 dagen geleden
Arthurhoek
KLACHT
Heb 4 jaar geleden setje accugereedschap gekocht a 1300 euro waar 3 Li-ion batterijen bij zaten. Ik gebruik de apparaten zeer sporadisch. Binnen 2 jaar waren er al 2 baterijen (kostprijs per stuk 155 euro) . Deze werden zonder problemen omgewisseld. Maar na 1.5 jaar gingen deze baterijen weer stuk. Bij makita konden ze aan de hand van de chip in de baterijen zien dat ze nauwelijks gebruikt waren. Maar ik had ze vaker moeten opladen. Nou werd mij bij verkoop juist verteld dat de Li-ion technologie dit niet vereist. Ik zit dus met een waardeloze set zo goed als nieuw die niet te gebruiken is omdat ik dan weer 3 accu's moet kopen (465 euro) die waarschijnlijk toch weer stuk gaan binnen een of twee jaar. Met mijn accu's van mijn andere apparatuur (de Walt en Festo) heb ik langer plezier ondanks dat het geen li-ion is.Deze zijn ouder en doen het nog steeds prima.
PRODUCT DETAILS
Accu machines, klopboor, slagmoersleutel, reciprozaag, cirkelzaag en slijpschijf
GEWENSTE OPLOSSING
Het liefst wil ik mijn geld terug (uiteraard min de afschrijving daar ik geen vertrouwen meer heb in hun batterijen
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Makita?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT