Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

3 dagen 16 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 01-08-2013, 1 jaar 1 maand geleden
KLACHT
Na een korte periode van gebruik is mijn ov-chipkaart al weer stuk. Voor een nieuwe moest ik 11 euro betalen. Ik heb de kaart altijd goed gebruikt, net als bankpasjes en die gaan niet stuk. De kwaliteit van de kaart is slecht en ik als klant ben daar de dupe van. Daar gaat mijn korting. Kan beter het abonnement opzeggen want een nieuwe losse ov-chipkaart is nog goedkoper. Ik werk zelf bij een grote bank en daar helpen wij klanten wel wat beter dan bij de ns of ov-chipkaart.
PRODUCT DETAILS
OV-chipkaart
GEWENSTE OPLOSSING
Vergoeding van de kosten van 11 euro.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE NEDERLANDSE SPOORWEGEN

Geplaatst op: 02-08-2013, 1 jaar 1 maand geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Geachte heer Schouten,

Met deze e-mail reageer ik op uw bericht van 1 augustus 2013, waarmee u een bedrag claimt van € 11,00.

Wij hebben gezien dat wij deze klacht van u al beantwoord hebben op 25 juli 2013 via een e-mail.

NS Klantenservice

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 04-08-2013, 1 jaar 1 maand geleden.

Ja, een reactie heb ik al, maar niet naar tevredenheid. De kwaliteit van de kaart is niet wat ik als consument mag verwachten. En stuur mij niet door naar de verstrekker van de ov.chipkaart. Ik heb het product bij de NS aangeschaft, dus daar daarom kom ik ook bij u. Als consument mag je verwachten dat bij normaal gebruik de kaart de voorgestelde looptijd meegaat. Ik heb de kaart normaal gebruikt, net als bankpasjes die langer meer gaan en veel vaker gebruikt worden.

REACTIE NEDERLANDSE SPOORWEGEN

Geplaatst op: 05-08-2013, 1 jaar 1 maand geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Geachte heer Schouten,

Omdat wij geen grote aantalllen signaleringen hebben dat klantenservice OV-chipkaart OV-chipkaarten verstrekt die erg snel defect raken, hebben wij geen reden om het bedrijf hierop aan te spreken. Het blijft vervelend dat uw pas al na een paar weken niet meer te gebruiken bleek. U kunt in bezwaar gaan tegen de kosten voor een vervangde pas bij klanntenservice OV-chipkaart. Wij kunnen hierin helaas niets betekenen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben.

I van Omme
NS klantenservice

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 05-08-2013, 1 jaar 1 maand geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING NIET OK

Als consument kan ik niets met dit antwoord. Ik ben er van overtuigt een slechte kwaliteit ov-chipkaart gekregen te hebben. Aan mijn reisgedrag kan NS zien dat de kaart niet veel gebruikt wordt, en toch gaat hij stuk. Tevens heb je geen keus als je afhankelijk bent van openbaar vervoer, hoezo een vrije marktwerking bevorderen in Nederland? De almacht van de ov-chipkaart!

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT