Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Hema-cadeaukaart aanvragen via www.postcodeloterij.nl/hema lukt niet: Klacht Postcode Loterij

KLACHTSTATUS

Verlopen, (geen reactie bedrijf)

TOTALE LOOPTIJD

1 week 18 min

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 12-01-2014, 3 maanden 1 week geleden
KLACHT
Het lukt niet om de kaart op te vragen via deze website omdat hij niet gevonden wordt op internet. De kaart is cadeau bij aanmelding voor deelname aan de PCL.
Na herhaaldelijk proberen lukt dat dus niet.
PRODUCT DETAILS
Cadeau-kaart
GEWENSTE OPLOSSING
Ik wil graag horen hoe het wel gaat lukken! Voor 28 feb moet ie aangevraagd zijn. Ik zie ook al klachten over het activeren van de kaart na ontvangst. Dus daar wil ik ook info over om dat te voorkomen.
Kortom ik wil de kaart kunnen aanvragen met de code die ik ontving en daarna kunnen activeren met de code die ik ontvang met de cadeaukaart.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE POSTCODE LOTERIJ

Beste meneer/mevrouw Bender,
Volgens onze gegevens heeft u inmiddels al een aanmelding gedaan voor deze actie. U heeft zich aangemeld voor een lot waarbij u de eerste maand gratis meespeelt en een HEMA-cadeaucard ter waarde van 15 euro ontvangt. Deze HEMA-cadeaucard wordt opgestuurd zodra de eerste afschrijving heeft plaatsgevonden. Eind januari zal er voor het eerst afgeschreven worden. We verwachten dat u de HEMA-cadeaucard ongeveer half februari in huis zal hebben. Het is dus niet nodig om nog extra handelingen te verrichten om uw HEMA-cadeaucard te verzilveren. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Webcareteam Postcode Loterij

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 13-01-2014, 3 maanden 6 dagen geleden.

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, vr gr

REACTIE POSTCODE LOTERIJ

Beste mevrouw Bender,

Eerst verzonden bericht was niet juist. Deze kunt u als niet verzonden beschouwen. Onze excuses hiervoor. U heeft zojuist telefonisch contact gehad met één van onze medewerkers. We vertrouwen erop dat alles zo naar behoren is afgehandeld.

Webcareteam Postcode Loterij

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 19-01-2014, 3 maanden 12 uur geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
GEEN BEOORDELING

Telefonisch afgehandeld. Hoop dat het nu in orde komt.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT