Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

6 dagen 6 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 18-06-2012, 1 jaar 10 maanden geleden
KLACHT
Pakketbezorger probeerde een pakketje door de brievenbus te duwen omdat er niemand thuis was. Een voorbijganger die dit aanschouwde vroeg of deze het pakket moest aannemen omdat het zo helemaal stuk zou gaan. Kreeg het pakket zomaar mee !
Was toevallig wel een bekende, dus wij kregen ons pakket gelukkig wel nog. Product was echter wel stuk ! Post.nl gebeld. Zou terug gebeld worden. Gebeurde niet, dus 4x zelf gebeld tegen de kosten die hun erop zetten. Werd uiteindelijk gebeld met de mededeling:,, hier staat dat het een spoed telefoontje moet zijn, maar er is toch geen levensbedreigende situatie"! Nee, dan zou ik wel 112 gebeld hebben i.pv. post.nl. Hierna een langdurig en zeer frusterend gesprek gehad. Het was onze schuld dat het product stuk was, want het was aangenomen ! Ja door een willekeurige voorbijganger omdat die zag dat een pakket door de brievenbus geduwd werd.Alles werd uit de kast getrokken om de schuld bij post.nl weg te halen. Het pakket was niet verzekerd, meneer. Nee.ik kan toch geen rekening gaan houden met onkundig personeel !
PRODUCT DETAILS
PAKKET
GEWENSTE OPLOSSING
FINANCIEEL SCHADELOOS GESTELD WORDEN.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE POSTNL

Geplaatst op: 18-06-2012, 1 jaar 10 maanden geleden.

Beste M.H.,

Allereerst mijn excuses voor de foutieve werkwijze van de chauffeur en de manier waarop u te woord bent gestaan door de klantenservice.

Beide acties van de chauffeur waren inderdaad fout, graag zou ik de betreffende barcode en uw NAW-gegevens ontvangen. Dan ga ik mij eens buigen over de case.

Francis

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 18-06-2012, 1 jaar 10 maanden geleden.

AANVULLENDE INFORMATIE AANGEVULD IN PRIVE GEDEELTE

REACTIE POSTNL

Geplaatst op: 21-06-2012, 1 jaar 10 maanden geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Beste M.H.

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie, ik heb de case overgenomen. Ik ga telefonisch contact met u opnemen op een en ander te bespreken.

Francis

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 23-06-2012, 1 jaar 10 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Financieel niet schadeloos gesteld. Wel een vriendelijke mevrouw die mij te woord heeft gestaan met de belofte dat klantenservice en bezorger aangesproken zijn. Ben in gelijk gesteld en een kleine attentie aangeboden gekregen. Voor mij is het belangrijkste dat betreffende medewerkers aangesproken zijn.

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT