Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

postpakket verdwenen: Klacht POSTNL

KLACHTSTATUS

Afgehandeld

TOTALE LOOPTIJD

1 maand 1 week

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 01-08-2012, 2 jaar 1 maand geleden
P. Dekkers
KLACHT
Op 24 mei heb ik pakket aanageboden bij Postnl te Putte. Medewerker heeft niets gemeld van verzekeren van pakket. Track en trace nummer 3SSAGA3312990. Pakket is aangeboden bij Docdata Kruidvat online te Waalwijk. Na mijn vakantie op 4 juli bleek mijn pakket nog steeds niet te zijn aangekomen bij Docdata Kruidvat. Bij navraag bij postnl bleek het pakket zoek te zijn. Er werd een onderzoek opgestart. Op 13 juli kreeg ik bericht van dit onderzoek. het onderzoek had niets opgeleverd. aangezien ik het pakket niet had verzekerd kan er geen schadevergoeding worden uitgekeerd. Het onderzoek wordt afgesloten.
Einde verhaal. Weer een melding gedaan bij Postnl. Onderzoek zal opnieuw worden opgestart. Na twee dagen een telefoontje dat het niets had opgeleverd. Ik kan schriftelijk een klacht indienen bij Postnl in Leeuwarden. Verder wordt er niets meer ondernomen. Ik vind dat op zijn minst de verzendkosten terug betaald moeten worden aangezien Postnl zich niet heeft gehouden aan hun leveringsverplichtingn. In het pakaket zaten twee hoezen voor een tablet. een hoes met toetsenbord een hoes zonder toetsenbord. Totaal waarde euro 40.
PRODUCT DETAILS
pakket ongeveer 30 x 25 x 10 cm.
GEWENSTE OPLOSSING
In ieder geval terugbetaling van verzendkosten. Daarnaast schadevergoeding voor de inhoud van het pakket, ondanks dat het niet was verzekerd. Op dit moment is het algemeen bekend dat de distributiecentra absoluut onvoldoende functioneren. Rede temeer om tot vergoeding over te gaan.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE POSTNL

Geplaatst op: 06-08-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Geachte heer,mevrouw Dekkers,

Ik heb u via uw voicemail geinformeerd over de afhandeling van uw klacht.

Zoals in mijn bericht aangegeven, stuur ik u als tegemoetkoming een pakketzegel toe. Ik ga er vanuit dat de klacht hiermee is opgelost.

Uiteraard bied ik u excuses aan voor de ontstane overlast.

Met vriendelijke groet,
Iteke
PostNL Klantenservice

POSTNL
POSTNL
P. Dekkers
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 18-08-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Ik vind de afhandeling van deze klacht ver onder de maat. Inmiddels wel een postpakket zegel ontvangen. Dit is niet voldoende. Ik wil alsnog de inhoud van het pakket vergoed hebben. De medewerker op het kantoor heeft niet gewezen op verzekeren. Overigens kan men lezen dat er nog steeds postpakketten zomaar verdwijnen. . Geef de fouten die in de organisatie zitten nu eens toe. Dat siert je.
Groeten.

REACTIE POSTNL

Geplaatst op: 22-08-2012, 2 jaar 3 weken geleden.

Geachte heer/mevrouw Dekkers,

Helaas kan ik u geen schadevergoeding aanbieden. U heeft gekozen voor een verzending als standaard pakket.

Deze pakketten zijn niet verzekerd. De medewerker van het postkantoor hoet u niet te wijzen op de verschillende soorten van verzending, hoe spijtig dit ook is. U bent zelf verantwoordelijk voor de wijze van verzenden.

Uit coulance heb ik u een pakketzegel toegestuurd, en dat is het enige wat ik u heb kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Iteke
PostNL Klantenservice

POSTNL
POSTNL
P. Dekkers
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 01-09-2012, 2 jaar 2 weken geleden.

Ik blijf het ver onder de maat vinden. Postnl is een waaardeloos bedrjif geworden. Begrijpen de klanten ook niet. Zogenaamd uit coulance geven ze dan een pakketzegel weg. Hoezo coulance. Als een bedrijf zich niet houdt aan de basisafspraken, namelijk het bezorgen van postpakketten, zijn ze verplicht om iets te regelen. Ik wil dan ook de zaak afsluiten en nooit meer gebruik maken voor het verzenden van pakketten van postnl. De groten.

REACTIE POSTNL

Geplaatst op: 04-09-2012, 2 jaar 2 weken geleden.

Geachte heer/mevrouw Dekkers,

Uiteraard heeft u recht op uw eigen mening met betrekking tot de afhandeling van uw melding.

Als u deze melding de status afgehandeld geeft, wordt deze afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Iteke
PostNL Klantenservice

POSTNL
POSTNL
P. Dekkers
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 11-09-2012, 2 jaar 6 dagen geleden.

graag zaak sluiten. Levert alleen maar frustraties op.

P. Dekkers
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 11-09-2012, 2 jaar 6 dagen geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING NIET OK

arrogant bedrijf. Laat de zaak maar als afgehandeld. Levert alleen maar frustraties op.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT