Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 1400 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Teveel kosten in rekening gebracht..en geen afdoende reactie van reaal: Klacht REAAL

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

0 sec

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 09-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden
KLACHT
Goedemiddag,
Ik heb zins 1993 een kapitaal groeiplan van het hooge huys .
In 2001 is deze over genomen daar reaal verzekeringen.
Wat nu blijkt is dat er veel te veel kosten over berekend zijn.. aankoop kosten, beheerkosten
poliskosten. Reaal heeft te kennen geven dat gezien de kosten die in rekening zijn gebracht door het hooge huys over genomen worden door Reaal verzekeringen.
Nu krijg ik maar geen antwoord op mijn vragen die ik herhaaldelijk heb gesteld..
Ben nu al vanaf 2008 bezig om contact te maken krijg maar geen duidelijk antwoord.

J.Ahrens
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE REAAL

Geplaatst op: 09-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Beste heer Ahrens,

Wij hebben uw klacht gelezen en helpen u graag verder.

Zou u om die reden uw polisnummer en telefoonnummer via de e-mail webcare@reaal.nl aan ons door willen geven?

Dan nemen wij contact met u op.

Vriendelijke groet,
REAAL Webcare ^MdL

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 10-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Goedemiddag.

Heb inmiddels een bericht via de mail verzonden naar Reaal verzekeringen.
Over de stand van zaken gezien mijn levens verzekering.

J.Ahrens

REACTIE REAAL

Geplaatst op: 10-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Beste heer Ahrens,

Voor uw polis gaan we vanaf november 2012 brieven versturen over de compensatie. We verwachten dat bijna alle klanten voor het eind van het jaar bericht krijgen.

We hebben u per email meer informatie gestuurd over de status van de compensatieregeling.

REAAL Webcare ^RS

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 12-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden.

Ik wacht nu even af wat er gaat gebeuren ..

Dit speelt nu al bij 3 jaar dus ....Heb in die tijd al heel wat e-mails verstuurd.
En een aantal keren ........ gebeld.

REACTIE REAAL

Geplaatst op: 15-10-2012, 2 jaar 1 maand geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Beste heer Ahrens,

Helaas speelt dit al een ruime tijd en hebben wij in 2009 een verwachting uitgesproken die we niet waar hebben kunnen maken, onze excuses hiervoor. Wij begrijpen dat het voor u pas is afgehandeld als u bericht heeft gehad over de eventuele compensatie. Dit bericht kunt u in de nabije toekomst verwachten. Ook hebben we op onze website meer informatie over de compensatieregeling.

Compensatie informatie algemeen

Wanneer ontvangt u een compensatiebrief?http://www.reaal.nl/klantenservice/beleggingsverzekering/lop...

Welke mogelijkheden heeft u?

We hopen dat u onze excuses aanvaart en dat u er nu vertrouwen in heeft dat u in de nabije toekomst bericht van ons zult ontvangen. Wilt u echter iemand spreken die met u kan meedenken over eventuele andere mogelijkheden, maak dan gebruik van onze klantenservice (Bel 072 - 519 49 00) of stuur ons een e-mail.

REAAL Webcare ^GB

REAAL

Ook een klacht indienen over REAAL?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT