Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Geen 3G verbinding met mijn iphone 5: Klacht T-Mobile

KLACHTSTATUS

Afgehandeld

TOTALE LOOPTIJD

6 dagen 22 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 28-11-2012, 1 jaar 7 maanden geleden
Kelsey de Haan
KLACHT
op 15 November bericht gemaakt aan T-Mobile dat ik op dat moment al een paar dagen geen 3G verbinding meer had met mijn iPhone 5.
Uiteindelijk die dag telefonisch contact gehad. Op aanraden van de KS heb ik mijn telefoon opnieuw ingesteld. Ook een aantal keren gereset.
Zij zouden mijn sim resetten zodat het weer zou moeten werken. (zou ongeveer 30 min duren)

Die avond werkte mijn 3G nog steeds niet. Ik ben toen in Nieuwegein naar de T-Mobile shop geweest. De jonge man daar vertelde dat het misschien in de simkaart kon liggen.
Ik heb toen een nieuwe simkaart gekregen welke gelijk geactiveerd werd.
Samen met de medewerker tot de conclusie gekomen dat ook de nieuwe kaart niet werkte.

Toen werd er maar gezegd... Het ligt aan uw telefoon. Die is kapot.
(de telefoon was net 5 dagen oud....)

Uiteindelijk 3 dagen later had ik ineens weer 3G... (lag dus toch niet aan de telefoon)
En ja hoor, na ongeveer een week is het weer raak... WEER geen 3G.
Dit is nu al 3 dagen zo...
PRODUCT DETAILS
iPhone 5
GEWENSTE OPLOSSING
Ik heb een i500 abonnement vanaf 2008.
Deze loopt gewoon door en betaal daar een aanzienlijk bedrag voor per maand.

Ik verwacht dat ik gewoon krijg waar ik voor betaal.
Ondertussen heb ik in totaal deze maand al 9 dagen geen 3G verbinding...
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE T-MOBILE

Geplaatst op: 29-11-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.

Beste mevrouw De Haan,

Dank voor uw melding. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u ernstige problemen ervaart met de 3G verbinding van T-Mobile. Inmiddels heeft u uw probleem ook via www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart kenbaar gemaakt. Naar aanleiding van deze melding starten wij zo spoedig mogelijk een onderzoek op. Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile
T-Mobile
Kelsey de Haan
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 29-11-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.

Gisteren ben ik bij de T-Mobile shop geweest. De jongeman heeft alles gedaan wat ie kon doen, maar niets mocht baten..

Daarna telefonisch contact gehad met KS.
De dame heeft aangegeven dat het echt aan mijn telefoon ligt.

Ik moet maar contact opnemen met Apple omdat dit nog onder garantie valt.

Pas toen ik ook kenbaar maakte dat ik bijvoorbeeld in Enschede wel 3G heb. (ben daar toevallig nog geweest) Toen heeft zij er een melding van gemaakt.
Ligt het nu wel of niet aan de telefoon?

Kelsey de Haan
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 30-11-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.

Sinds gisterenavond kan ik helemaal geen gebruik meer maken van internet.
Geen 3G maar ook geen Mobiele Data...
Het wordt dus wel erger.... Ben zo echt niet meer tevreden....
Als ik er een Vodafone kaartje in stop werkt alles prima...

Blijven jullie zeggen dat het aan mijn telefoon ligt?

REACTIE T-MOBILE

Geplaatst op: 05-12-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.

Beste meneer De Haan,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een uitleg gegeven.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile
T-Mobile
Kelsey de Haan
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 05-12-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.

Vandaag contact gehad met T-Mobile.
Schijnt dat er in mijn gebied inderdaad een "probleem" is met de dekking.
Er is een tegemoetkoming besproken welke ik hier niet verder zal bespreken.

Resultaat: tegemoetkoming en over 6 maanden opnieuw een evaluatie betreffende de dekking.

Kelsey de Haan
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 05-12-2012, 1 jaar 7 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over T-Mobile?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT