Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 1400 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Geen internet en tv: Klacht Telfort

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

1 maand 54 min

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 27-10-2013, 1 jaar 3 weken geleden
Harun
KLACHT
We zijn sinds 16-10-2013 een klant bij Telfort. Maar helaas tot heden hebben we alleen maar klachten. We hebben een paar keer contact opgenomen met Telfort via telefoon. Maar onze klacht komt steeds terug.

Het gaat over volgeden klacgt; Onze modem valt weg steeds, dus hebben we geen internet en tv. We hebben met een medewerker onze modem en tv kastjes gerest maar helaas is onze probleem niet verholpen. Tijdens schrijven van onze klacht is onze internet en tv 2 x weg gevallen.

Onze verbinding irriteert ons heel veel!!! We zijn ook niet blij met Telfort. Al eerste week hebben we alleen maar klachten Joeppie !!!:@
GEWENSTE OPLOSSING
We willen een oplossing zo snel mogelijk of we willen dat ze onze contract bij Telfort beëindigt
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE TELFORT

Geplaatst op: 28-10-2013, 1 jaar 3 weken geleden.

Geachte heer Karadeniz,

KPN Klantenreacties CMT

Harun
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 02-11-2013, 1 jaar 2 weken geleden.

Ik wacht op een bericht van KPN nu.

REACTIE TELFORT

Geplaatst op: 12-11-2013, 1 jaar 1 week geleden.

Geachte heer Karadeniz,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT