Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

telford alles in een pakket: Klacht Telfort

KLACHTSTATUS

Afgehandeld (geen reactie klager)

TOTALE LOOPTIJD

2 weken 18 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 27-03-2013, 1 jaar 3 maanden geleden
dame met een klacht
KLACHT
een tijdje terug werd er bij mijn zusje aangebelt door een tussen persoon van telfort of mijn zusje en haar vriend ook overstappen wilden naar telfort alles in een pakket dat wouden ze wel als ze nog iemand lid maakte dan zou ze 38 euro korting krijgen dat wou ze wel dus mijn vader en moeder werd gebelt of ze ook wouden over stappen van kpn naar telfort alles in een pakket daar wouden we weleens met die tussen persoon over praten zo gezegt zo gedaan dus hij kwam op een zaterdag langs en maakte alles in order ongeveer 2 weken geleden belden mijn vader naar kpn toe om het op te zeggen maar toen werd er gezegt dat het niet kan wand het contrakt loopt tot juni en als ze er tussen uit wil koste het hun 300 euro om er onder uit te komen mijn vader belde meteen naar de tussen persoon maar die zegt als het vast ligt dan kunnen ze er niet meer tussen uit


nu zitten ze met en kpn en telfort ze willen nu wel van telfort af
PRODUCT DETAILS
telfort alles in een pakket
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE TELFORT

Geplaatst op: 28-03-2013, 1 jaar 3 maanden geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Geachte mevrouw Nijholt,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT