Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

geen tel en internet op horizonbox en tevens code 1030 bij opstarten box: Klacht UPC

KLACHTSTATUS

Afgehandeld

TOTALE LOOPTIJD

4 dagen 4 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 14-10-2012, 2 jaar 1 week geleden
rob kahle
KLACHT
Hallo,
Vandaag de horizonbox binnen gekregen en geprobeerd te installeren.
Ik had gauw beeld maar geen tel en internet.
Na 3 uur vanalles geprobeerd maar niet gelukt.
Ik wilde mijn oude philipsbox terugzetten maar die werkte niet meer.
De horizon weer teruggezet en naar fabrieksinstellingen(je moet toch wat) teruggezet.
Hierna code 1030.
Weet iemand ofdat komt door terugzetten fabrieksinstellingen.
rob
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?
rob kahle
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 14-10-2012, 2 jaar 1 week geleden.

Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

REACTIE UPC

Geplaatst op: 16-10-2012, 2 jaar 6 dagen geleden.

Geachte heer Kahle,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij aanvullende informatie van u nodig.
Wij verzoeken u vriendelijk om via een privé opmerking uw gegevens (klantnummer en/of postcode + huisnummer) aan ons kenbaar te maken. Hierna neemt een van onze medewerkers contact met u op.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Customer Communications
UPC Nederland

UPC
UPC
rob kahle
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 18-10-2012, 2 jaar 4 dagen geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Hallo,
Na 1 dag kwam de monteur langs om het probleem op te lossen.
Alles draait goed tel,internet en tv.
Gisteren alleen probleem met opnemen. Ik nam iets op met tv gids maar kon niet kijken via mijn media.

Ook een klacht indienen over UPC?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

rob kahle
Update, Alles is nu oke, Opnemen gaat perfect, heel tevreden nu. rob (ma, 22/10/2012 - 23:06)