Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

1 maand 3 dagen

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 26-04-2013, 1 jaar 3 maanden geleden
KLACHT
Ik maak sinds ongeveer een half jaar gebruik van de Horizon mediabox van UPC. Dit blijkt een grote aanfluiting te zijn! Bij de installatie heb ik een paar weken moeten wachten totdat het internet werkte en hiervoor heb ik uren met de 'fijne' helpdesk van UPC kunnen bellen a 10 cent per minuut! Halve dag vrij kunnen nemen, waarna de monteur niet kwam opdagen! De oude mediabox van UPC was logisch opgezet, maar Horizon is ontzettend onpraktisch! Een aantal dingen waar ik klachten over heb: ondemand werkt slecht of niet, menu's onoverzichtelijk, opnames verdwijnen, opnames blijven hangen, je kunt niet zien welke opnamen het zijn (geen titels), ontzettend traag. De oude mediabox van UPC was logisch opgezet en duidelijk, maar helaas kun je hier niet meer naar terug, want UPC bied deze niet meer aan.
PRODUCT DETAILS
Horizon GATEWAY - SAM - 3P
GEWENSTE OPLOSSING
Graag wens ik een oplossing voor de bovenstaande problemen of een compensatie van de kosten, want ik ga niet een duur abonnement betalen voor een product dat niet functioneert! Tevens wens ik een compensatie voor de gemaakte telefoonkosten.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE UPC

Geplaatst op: 08-05-2013, 1 jaar 2 maanden geleden.

Geachte heer Daans,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag getracht telefonisch met u in contact te komen, maar helaas hebben wij u niet bereikt.

Wij proberen graag maandag aanstaande nogmaals met u in contact te komen.

UPC Nederland.

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 14-05-2013, 1 jaar 2 maanden geleden.

Vandaag 13/05 telefonisch contact gehad met een medewerker van de klantenservice. Netjes te woord gestaan en de klachten worden in juli via een grote update verholpen. Nu een voorstel ontvangen voor compensatie van de gemaakte kosten. Ik krijg morgen 14/05 een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraken. Mocht de update niet afdoende zijn, dan kan ik alsnog onder het contract uit of terug naar de oude mediabox.

REACTIE UPC

Geplaatst op: 27-05-2013, 1 jaar 2 maanden geleden.

Geachte heer Daans,

Naar aanleiding van uw klacht zijn vervolgafspraken gemaakt en per e-mail aan u bevestigd.

Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen. Indien u nog contact wenst over de kwestie, vernemen wij dat graag van u.

UPC Nederland

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 29-05-2013, 1 jaar 2 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Schriftelijke reactie (volgens afspraak) ontvangen. Met daarin de gemaakte afspraken. Ik ga ervan uit dat deze ook netjes uitgevoerd worden.

Ook een klacht indienen over UPC?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT