Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

2 weken 2 dagen

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 27-11-2012, 1 jaar 9 maanden geleden
KLACHT
Sinds 2 weken omgezet om te bellen en te internetten via Horizonbox, voorheen via modem/router. Via modem/router werkte internet en bellen op pc en laptop prima, maar via Horizonbox is de internetverbinding erg traag en valt soms weg. Snelheid schommelt.
Wegvallen geldt ook voor bellen, dan komt op Horizonbox offline te staan en moet box eerst gereset worden..
Zou erg prettig zijn om hogere snelheid en betere verbinding met laptop en pc weer (terug) te krijgen en probleemloos te kunnen bellen.
Overweeg om UPC te vragen om mijn oude modem/router maar weer te activeren.
Maar wil eigenlijk het liefste alles via Horizonbox goed voor elkaar hebben.

PRODUCT DETAILS
Horizonbox
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 30-11-2012, 1 jaar 9 maanden geleden.

Volgens mij ben ik na ook een melding in de UPC winkel afgelopen dinsdag te Leeuwarden van kanaal 11, waar de meeste internetters in de buurt ook opzitten, omgezet naar kanaal 12. Nu is de verbinding wel sneller, maar schommelt nog wel tussen 1 en 150 Mbps. Wacht dit eerst een week af.

REACTIE UPC

Geplaatst op: 13-12-2012, 1 jaar 8 maanden geleden.
VOORSTEL TOT AFHANDELING

Geachte heer Rooze,

Vandaag hebben wij tijdens een telefonisch contact de kwestie besproken. U gaf hierbij aan dat de problemen onlangs verholpen zijn en de diensten inmiddels weer correct functioneren.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u van de kwestie heeft ondervonden.

UPC Nederland

UPC
UPC
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 14-12-2012, 1 jaar 8 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

prima geholpen.

Ook een klacht indienen over UPC?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT