Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 25-05-2013, 1 jaar 4 maanden geleden
KLACHT
Geachte UPC,
Ik ben vrijwel direct na de release van Horizon overgestapt op een abbonnement met eenHorizon box. Dit i.v.m. de fatastische beloftes die werden gedaan. Echter worden beloftes keer op keer niet nagekomen. Neem bijvoorbeeld de android app deze zou eigenlijk al maanden geleden gelanceerd worden echter zijn jullie blijkbaar wel druk bezig de IOS versie te updaten etc. maar is er voor Andriod nog steeds niks.....
Daarnaast is ook de beloofde gebruiksvriendelijkheid van de Horizon box om van te huilen. menu's zijn traag, omslagtig, gebruiks onvriendelijk, onoverzichtelijk en zijn sommige functie gewoonweg vergeten in te voegen.
Telefonisch is mij meerdere malen gemeld dat UPC hiermee bezig is. Ik merk hier echter weinig zoniet niks van. Het lijkt er op dat UPC geen haast heeft??
PRODUCT DETAILS
GEWENSTE OPLOSSING
1. Graag hoor ik van UPC wat men gaat doen aan de lancering van de Android app.
2. Graag verneem ik van UPC wat men doet aan alle problemen die ervaren worden met de dramatische Horizonbox en welke termijn UPC zich zelf stelt om er voor te zorgen dat de Horizon box minimaal zo gebruiksvriendelijk wordt als de vorige UPC boxen.
3. Ik hoor graag van UPC wat men gaat doen om de klanten te compenseren. Dit aan gezien de verlengde Horizon welkoms korting bijna weer afloopt en die naar mijn mening niet in verhouding staat tot de ervaren problemen.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

REACTIE UPC

Geplaatst op: 05-06-2013, 1 jaar 3 maanden geleden.

Geachte heer Van der Molen,

Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u opgenomen. Helaas is het ons niet gelukt u te bereiken.

Kunt u door middel van een privé opmerking aangeven op welk tijdstip en op welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken (wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur in de gelegenheid om contact met u op te nemen).

UPC Nederland

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 05-06-2013, 1 jaar 3 maanden geleden.

Beste UPC medewerker,
Daar ik niet kon vinden hoe een prive bericht te sturen aan u heb ik de gevraagde contact gegevens bij aanvullende klacht informatie geplaatst.

REACTIE UPC

Geplaatst op: 06-06-2013, 1 jaar 3 maanden geleden.

Geachte heer Van der Molen,

Een van onze medewerkers heeft contact met u opgenomen. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.

UPC Nederland

REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 08-06-2013, 1 jaar 3 maanden geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
AFHANDELING OK

Upc heeft mij zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan m.b.t. de problemen welke ik ervaar met Horizon.
Hoewel de echte oplossing nog moet komen met een aanstaande update van de box ben ik zeer tevreden over hoe ik te woord gestaan ben en met de toezeggingen van Upc.

Ook een klacht indienen over UPC?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT