Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Absurd hoog dataverbruik op meest vreemde tijdstippen, rekening van 699 euro!: Klacht Vodafone

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 19-01-2013, 1 jaar 3 maanden geleden
Robin Wielinga
KLACHT
In de maand januari werd ik verrast door een ongekend hoge rekening van Vodafone. op 5 december kreeg ik een sms dat ik op 75% van mijn datalimiet zat. Nu zit ik meestal thuis via wifi op mijn telefoon dus ik maakte mij hier niet echt zorgen om. Op 2 januari kreeg ik weer hetzelfde bericht dat er 75% van mijn datalimiet was verbruikt. Nu echter met een flinke rekening van 466 euro aan extra dataverkeer. In mijn specificatie staan de meest vreemde tijdstippen (midden in de nacht) dat ik op het internet ben geweest. Hierbij ook niet eventjes maar genoeg om met 19 Gigabyte over mijn normale verbruik heen te gaan. Ik heb contact gezocht bij de Vodafone klantenservice maar zij geven aan dat ik dat toch echt verbruikt heb en de rekening moet betalen. Ze kunnen niet aantonen waar dit vandaan komt. Mijn telefoon is inmiddels geblokkeerd omdat ik de rekening niet kan betalen (totaal 699 euro met btw). Nu krijg ik bericht dat er een deurwaarder gestuurd zal worden. Ik voel mij machteloos.
PRODUCT DETAILS
Vodafone, Iphone 4, iOS versie 6.0.1
GEWENSTE OPLOSSING
Ik zou willen dat de rekening verscheurd wordt, daar er geen extra dataverkeer is geweest en ik dit helaas moet aannemen van Vodafone zonder enig bewijs materiaal hiervoor. Ik denk dat er sprake is geweest van een storing waar ik nu flink de dupe van ben. Ik vind het jammer dat hier geen gehoord aan wordt gegeven.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Vodafone?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT