Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Droger defect buiten garantieperiode: Klacht Whirlpool

KLACHTSTATUS

Gemeld - bedrijf niet actief

TOTALE LOOPTIJD

Nog niet gestart (bedrijf niet actief)

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 16-01-2013, 1 jaar 8 maanden geleden
Suzanne Kamps
KLACHT
September 2010 heb ik een wasdroger type AWZ 7460 aangeschaft. Sinds januari dit jaar doet hij het niet meer. Er heeft een erkende monteur naar gekeken en het volgende heeft hij geconstateerd: de trommelafdichting aan de voorzijde zit niet op zijn plaats (waarschijnlijk doordat de afdichting niet goed gemonteerd heeft gezeten), waardoor er vocht bij de module is gekomen. Ongeacht dat de garantieperiode net verlopen is, hoort dit niet. Het is geen gebruikersfout, maar een fabrieksfout. De droger is pas twee jaar, waar je toch mag verwachten dat die wel langer mee gaat.

Echter kan Whirlpool mij niet helpen. Na aardig wat mailverkeer blijfen ze mij melden dat ze niets kunnen doen omdat de fabriekgarantie verlopen is. Bovendien is mijn vriend onvriendelijk en denegerend telefonisch te woord gestaan, wat ik onacceptabel vind. Daarbij komt dat ik ook buiten de garantieperiode wettelijk recht heb op een deugdelijk product. Hopelijk kan Whirlpool toch de reparatie vergoeden.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT

A. Hummels
Hoe is dit afgelopen? Ik heb namelijk zo'n zelfde droger van aug 2010 en sinds vandaag doet hij helemaal niets meer. Hij is dus nu een jaar buiten de wettelijke fabrieks garantie. Wat moet ik doen? (zo, 01/09/2013 - 13:15)
BaSch
Ik heb helaas ook zo'n droger van november 2010 en sinds vandaag doet hij helemaal niets meer. Hij is dus nu een jaar buiten de wettelijke fabrieksgarantie. Heel veel mensen hebben dezelfde klachten (di, 06/05/2014 - 01:36)