Ook een klacht over product of dienst? Meld nu je klacht en geef een signaal! Meer dan 800 bedrijven reageren online

Meld hier je klacht

Per ongeluk afgesloten: Klacht XMS

KLACHTSTATUS

Verlopen, (geen reactie bedrijf)

TOTALE LOOPTIJD

6 dagen 21 uur

KLACHT DETAILS

Geplaatst op: 16-05-2013, 11 maanden 1 week geleden
H.Poelen
KLACHT
XMS heeft zelf toegegeven, dat men me per ongeluk heeft afgesloten. Het afsluiten was 27-04-2013, vele malen contact gezocht met helpdesk, ook via e-mail. Als snel was het antwoord ;"men is er mee bezig". Vandaag 16-5-2013 nog steeds geen antwoord op wanneer het probleem opgelost is. Vroeg nog naar ze of het weken ging duren, nee hoor was hun antwoord, nee echt niet. Het is meer dan schandalig dat je niks hoort, er hoeven geen bergen verzet te worden, als je snel kunt afsluiten kan je ook snel aansluiten!
Ik heb ze een paar dagen geleden een ultimatum gesteld, dat vanavond alles weer moet werken zoals het zou moeten, anders volgen er zeer kostbare of lastige (voor XMS) acties. Dit is een van de laatste pogingen om het nog op een redelijk vriendelijke manier te vragen.
PRODUCT DETAILS
Internet, televisie en bellen
GEWENSTE OPLOSSING
Zorg ervoor dat ik zo snel mogelijk weer van de diensten gebruik kan maken en laat me weten wanneer dat zo is. Wees helder in de communicatie, plus ik heb hier nu zoveel ellende van gehad dat ik wel iets meer wil dan een excuus of een bos bloemen.
Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Vind je dat deze klacht ongepaste inhoud bevat?
H.Poelen
REACTIE KLAGER
Geplaatst op: 23-05-2013, 11 maanden 1 dag geleden.
KLACHT AFGEHANDELD
GEEN BEOORDELING

Waarom moet zoiets simpels, zo lang duren?

Ook een klacht indienen over XMS?

Meld hier je klacht

PRAAT MEE OVER DEZE KLACHT