Klacht 't Fietshokje: Het fietshokje levert geen deugdelijke fiets en laat het erbij zitten.

Annette7466

Op 7 december heb ik bij het Fietshokje een tweedehands elektrische fiets gekocht. Na 6 dagen heb ik gebeld en een afspraak voor dezelfde dag gemaakt. De fiets had totaal geen kracht, je moest hem heel hoog zetten wilde hij maar iets sneller gaan,de fiets zelf maakte een hoop herrie tijdens het fietsen( dat heb ik bij de koop al gezegd maar de manager verzekerde mij dat dat over zou gaan) en ook de accu maakte ook nog eens een hoop herrie. Ik had dus geen vertrouwen meer in de fiets en wilde een andere,deugdelijke fiets. Bij aankomst was de manager er niet, hij was naar het ziekenhuis,heel vervelend natuurlijk. Ik ben toen 3 dagen achter elkaar naar de winkel gegaan( de manager was er nog steeds niet) en de collega zei dat hij geen fiets meer had in dezelfde prijsklasse maar dat hij voor een nieuwe motor zou zorgen.Toen ik mij zorgen uitte dar de garantie over zou gaan verzekerde hij mij dat dat niet het geval zou zijn. Na 3 weken was ik nog niet gebeld,weer terug en weer verzekerde de verkoper dat de garantie zou blijven en dat het in orde zou komen.
Ik ben nu een maand verder,niets meer gehoord ondanks mijn telefoontjes en nu doet de accu het niet meer! Ik wil dus helemaal geen nieuwe motor meer maar een fiets die in orde is.Nu is het de motor en dé accu. Het lijkt mij duidelijk dat dit een verre van deugdelijk product is.Ik heb al diverse mail gestuurd naar het Fietshokje gestuurd maar na 1 antwoord dat ze de garantie na zouden kijken heb ik niets meer vernomen. Het Fietshokje beweerd op de site dat ze ten aller tijden willen dat de klant tevreden is over het product en dat ze ervan overtuigd zijn dat er samen naar een gepaste oplossing wordt gekeken maar tot nu toe klopt daar niets van. Ik heb juist een fiets gekocht bij het Fietshokje omdat ze zo'n goede klachtenoplossing bieden volgens de site.

Ik wil een andere fiets die wel deugdelijk is. Ik wil niet in een maand zoveel problemen hebben met een fiets en wil daarom een anndere. Desnoods betaal ik wat meer.
Het Fietshokje heeft geen enkele reactie gegeven! Ik heb het zelf opgelost door de fiets in te ruilen maar het heeft me 200 euro meer gekost.

Ook een klacht indienen over 't Fietshokje?