Klacht 't Fietshokje: Kapotte fiets ondvangen en wordt geen gehoor aan gegeven
Details
Klacht
Alles rammelt bij levering fiets. Binnen 2 weken accu kapot. 3x gebeld zouden kijken of er een transport bij mij in de buurt was zodat ze fiets konden ophalen. Heb tenslotte ook voor de levering betaald. Niet meer terug gebeld zelf nog vaak gebeld kreeg uiteindelijk te horen dat het via mail moest. Naar vele mails eindelijk mail terug dat ik maar langs moest komen in Haarlem. Haarlem is niet bij mij om de hoek dus lang reizen en met 3 jonge kinderen en een fiets in de trein is niet te doen. Heb tevens natuurlijk ook leverings kosten betaald. Tot op heden niks meer van ze vernomen. De fiets is nu zo wankel heeft ook kale banden dat ik er al niet meer op fiets en helaas nu ook geen dikke portemonnee om een nieuwe fiets aan te schaffen.Gewenste oplossing
Fiets ophalen en geld terug zodat ik bij iemand die wel zijn beloftes na komt een andere kan kopen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.