Klacht 't Fietshokje: Kapotte fiets ondvangen en wordt geen gehoor aan gegeven

Klachtnummer
# 264076
Gebruiker
Moontje86
Datum
16 reacties

Details

Klacht

Alles rammelt bij levering fiets. Binnen 2 weken accu kapot. 3x gebeld zouden kijken of er een transport bij mij in de buurt was zodat ze fiets konden ophalen. Heb tenslotte ook voor de levering betaald. Niet meer terug gebeld zelf nog vaak gebeld kreeg uiteindelijk te horen dat het via mail moest. Naar vele mails eindelijk mail terug dat ik maar langs moest komen in Haarlem. Haarlem is niet bij mij om de hoek dus lang reizen en met 3 jonge kinderen en een fiets in de trein is niet te doen. Heb tevens natuurlijk ook leverings kosten betaald. Tot op heden niks meer van ze vernomen. De fiets is nu zo wankel heeft ook kale banden dat ik er al niet meer op fiets en helaas nu ook geen dikke portemonnee om een nieuwe fiets aan te schaffen.

Gewenste oplossing

Fiets ophalen en geld terug zodat ik bij iemand die wel zijn beloftes na komt een andere kan kopen.

16 reacties

  1. Auteur
    't Fietshokje
    Datum
    Goedendag,

    Kunt u ons een (prive) mailtje sturen via ons contactformulier?
    Dan kijken we naar de snelste oplossing.

    Bedankt,

    Team Fietshokje
  2. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Goede avond,

    Bedankt voor uw snelle reactie.

    Heb contact formulier net ingevuld en wacht uw/jullie reactie tegemoet.

    Groetjes Simone
  3. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Nog aan het proberen om tot een oplossing te komen
  4. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Ze wouden dat ik de fiets ging opsturen maar de verzendkosten kosten voor heen en terug zijn dan voor mij. En dan nog niet gesproken over de kosten om hem dan te maken. Dit is voor mij niet te doen. Dus gevraagd om dan een nieuwe accu toe te sturen want dat is het voornaamste. Ze gingen kijken of er een op voorraad was. Tot op vandaag nog niets ondvangen. Wacht nog geduldig af.
  5. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Nog steeds aan het wachten
  6. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Nog steeds aan het wachten
  7. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Nog steeds aan het wachten
  8. Auteur
    't Fietshokje
    Datum
    Goedendag, wij hebben reeds aangeboden op de fietsen koseloos te maken, al zit deze niet meer in de garantie... Momenteel hebben wij geen mobiele werkplaats, de fiets dient dus wel in één van onze servicepunten te worden aangeleverd. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
  9. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Hallo, ik denk dat de communicatie langs elkaar heen gaat mij is namelijk via de mail toegezegd dat er zou worden gekeken naar een nieuwe accu. En dat deze dan zou worden toegestuurd. Tevens valt het nu inderdaad buiten de garantie maar heb de defecte meteen gemeld toen het nog wel in de garantie was.
  10. Auteur
    Moontje86
    Datum
    .
  11. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Verder nog niets ondvangen of mogen vernemen
  12. Auteur
    't Fietshokje
    Datum
    Goedendag, de spullen staan klaar voor u t.b.v afhalen.

    Gelieve af te handelen via ons Contractfomrulier.
  13. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Bedankt!

    Contact formulier verzonden.
  14. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Contact formulier vorige keer verzonden nog niks ondvangen wacht geduldig af
  15. Auteur
    Moontje86
    Datum
    Nog steeds niets ondvangen
  16. Auteur
    't Fietshokje
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,
    U kunt de accu afhalen in Haarlem na afspraak..

Ook een klacht indienen over 't Fietshokje?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen