Opgelost door 't Fietshokje: Slechte behandeling van mensen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 388589
Gebruiker
ko baars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb eind maart elektrische Stella fiets gekocht in Haarlem.na een week was hij al stuk.moest ander display op zou worden gedaan.na 2weken pas weer fiets gehaald
Na vele keren bellen werd fiets gebracht na 7 weken bleek er niets aan gedaan te zijn.meteen weer mee terug gestuurd.toen ik hem terug had dat er ander display op.na werk fietsen weer stuk.naar Stella geweest die zei dat motor en accu.stuk waren.weer gebeld kwamen hem na een week weer halen.ze konden hem wel maken.zit nu al vanaf 18july op fiets te wachten .bij bellen krijg je steeds te horen we zijn bezig.vorig weekend zou hij worden gebracht niet dus afgelopen woensdag gebeld konden ze fiets niet vinden.weer gebeld ze hadden hem gevonden maar was niks aan gedaan.ben het nu zat en heb juridisch advies gevraagd hoop dat het dan word opgelost en ik mijn geld terug krijg.

De oplossing

Het helpen oplossen met deze klacht.en maak mijn geld over

1 reactie

  1. Auteur
    ko baars
    Datum
    graag laten staan het bericht totdat ze reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ko baars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb geld terug gekregen,maar wel via radar en dat is jammer dat het zo moest lopen,maar omdat je nergens antwoord op kreeg moest er iets gebeuren na een half jaar.En zelf kreeg ik het niet opgelost,misschien betere communicatie met het personeel.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over 't Fietshokje?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen