Klacht 't Fietshokje: slechte communicatie

Klachtnummer
# 392014
Gebruiker
ko baars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had al klacht ingestuurd maar gaat niet goed met verlengen.

De oplossing

Ze moeten gewoon mijn geld terug storten omdat een half jaar op wachten op fiets je iemand niet aandoet.heb al maila en aangetekende brief gestuurd,en doen net of ze gek zijn.Ze willen dat ik de klacht hier vanaf haalt,dat gebeurt pas als ik mijn geld terug heb.Gegevens van fiets en aankoopbon is al naar ze gemaild.

1 reactie

  1. Auteur
    't Fietshokje
    Datum
    De klachtenkompas-website was voor ons 2 dagen niet bereikbaar.
    Per mail is gevraag naar een kopie van de bon, een foto van de fiets en een het reparatienummer. Niet alle gegevens zijn aangeleverd, waardoor het voor ons niet duidelijk was op welke locatie de fiets stond, en wat de stand van zaken.

    Na een simpel belletje is voorgesteld om een vervangende Stella e-bike te leveren, of de koop te ontbinden.

    Spijtig dat het zo heeft moeten lopen, we hadden dit veel liever IN de winkel opgelost...

    Team Fietshokje

Ook een klacht indienen over 't Fietshokje?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen