Opgelost door 't Stokertje: Defect nieuwe houtkachel Saey Gustav nog steeds niet opgelost sinds melding augustus 2013

Nico

Op 20 augustus 2013 is bij ons een nieuwe houtkachel Saey Gustav geplaatst. Kort hierna heb ik een volledige breuk in het frontpaneel geconstateerd. Ik heb genoemde kachel gekocht bij 't Stokertje te Reutum. Gebeld met Orvelte en een medewerker gaf aan dat ik de klacht per e-mail met foto's moest sturen. Vanaf dat moment meerdere keren gebeld om te informeren hoe het er mee staat. Elke keer moest ik opnieuw uitleggen waarover de klacht ging. Na diverse telefoontjes van mijn kant is er begin oktober een monteur gekomen die nergens van op de hoogte was. Hij ging dus ook onverrichter zake terug. Op 19 oktober 2013 was gepland om de defecte kachel te vervangen door een nieuwe. De monteur is gekomen, had inderdaad een nieuwe kachel bij zich, echter deze had een forse beschadiging aan frontzijde. Er zou een nieuwe komen, Dit is schriftelijk bevestigd op 19 oktober 2013 . Tot op heden nog niets vernomen. Vandaag weer gebeld, klacht zou afgehandeld zijn?? Ik verwacht NU een oplossing!

Ik wil per direct een nieuwe kachel of ik wil mijn geld terug!

't Stokertje
    Geachte heer Grunder, allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. Uw verhaal klopt helemaal en het is erg vervelend dat dit nog niet opgelost is. Na het laatste bezoek van 19 oktober is uw klacht in ons systeem ten onrechte (door een menselijke fout) op afgehandeld gezet, terwijl dit dus niet het geval was. Dat is heel erg vervelend temeer daar we al de pech hadden dat er bij omruiling sprake was van een nieuwe kachel met een beschadiging. Dit is natuurlijk niet gebruikelijk bij een nieuwe kachel en zeker niet dat dit twee keer voorkomt. Inmiddels hebben wij een nieuwe Saey Gustav zwart emaille voor u klaar staan. We hebben deze ook uit de verpakking gehaald en helemaal gecontroleerd en we kunnen op korte termijn bij u langs komen om de kachel om te ruilen. We nemen morgen contact met u op om een afspraak te maken.
    Nico
    Bedrijf heeft excuses aangeboden en per mail aan mij bevestigd dat er een nieuwe houtkachel op maandag 27 januari 2014 geleverd en geïnstalleerd gaat worden. Ik hoop dat het bedrijf deze keer de gemaakte afspraken gaat nakomen.