Opgelost door 't Stokertje: Een hiaat in de voorlichting als men niet kan of wil leveren.!! Men een boete van € 55,00 moet betal

content Opgelost
Stoker-klacht07112017

Showroom in Orvelte bezocht.Gevraagd om aanbieding van bepaalde kachel.

Ik vroeg of een houtkachel geplaatst kon worden. Beste zou zijn ter plaatse te kijken door monteur bij gelegenheid.
Monteur komt na een aantal maanden.

Hij bekijkt situatie en volgens hem is dakhelling ( 35 gr.) niet goed en ziet geen mogelijkheid.Hij laat mij een werkbon ondertekenen? En zegt er volgt een factuur voor het niet kunnen plaatsen.
Dit is totaal niet door Verkoper R.Groen niet met mij gecommuniceerd.
Er volgt een factuur van € 55,00 . Hierna doe ik mijn beklag via mail.
De administratie reageert totaal niet op mijn mail en stuurt vervolgens aanmaningen.
Ik vraag nog of ze mij een aabieding voor een gashaard kunnen maken en verzoek om een prospectus. Geen enkele reactie.
Na dreiging met deurwaarder ga ik toch maar over tot betaling.

Deze firma heeft mij niet kunnen overtuigen van een goede bedrijfsvoering en wil een ieder waarschuwen voor dit onzorgvuldig gedrag van het Stokertje.

Een excuus.

't Stokertje
    Geachte heer of mevrouw Steenhuis, Ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses voor de gang van zaken. We vinden het wel erg jammer dat u deze klacht niet gemeld heeft bij klacht@stokertje.nl. Onze klachten worden namelijk door de directie behandeld en op deze manier bent u er dan ook zeker van dat uw klacht met de hoogste prioriteit behandeld wordt. Wij gaan dit per omgaande uitzoeken door eerst de gegeven intern op te vragen en zullen u zo spoedig mogelijk nader berichten. Hartelijke groeten, Ilse Hoogland 't Stokertje
    't Stokertje
    Beste meneer Steenhuis, helaas waren wij niet op de hoogte gesteld door onze medewerkers. Daarom is het voor ons ook zo belangrijk dat het management of directie ingelicht wordt op het moment dat er een situatie ontstaat die leidt tot ontevredenheid of een klacht. Uw verblijf in het buitenland is voor ons geen probleem hoor. Ik heb de informatie al opgevraagd dus hieruit zal het e.e.a. hopelijk duidelijk worden. We komen er vast gezamenlijk uit en we laten het u zo spoedig mogelijk weten. Hartelijke groet, Ilse Hoogland 't Stokertje
    't Stokertje
    Geachte meneer Steenhuis, inmiddels heb ik het dossier gekregen en blijkt dat onze verkoopmedewerker vergeten is door te geven aan de debiteurenadministratie dat het bedrag van 55 euro in uw geval niet van toepassing was. Overigen is het bedrag van 55 euro geen boete maar een tegemoetkoming in de kosten van een kijkafspraak bij u op locatie. Dit moet dan alleen natuurlijk wel van tevoren met u afgesproken worden. Om dit duidelijker te krijgen en herhaling te voorkomen hebben wij intern een kleine aanpassing van de procedure doorgevoerd zodat dit niet meer voor kan komen. We zullen het door u overgemaakte bedrag van 55 euro aan u terugstorten. Onze excuses voor de overlast en we horen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn. We hopen dat we hiermee uw terechte klacht naar tevredenheid behandeld hebben. We zouden u wel willen adviseren om voortaan als u een klacht heeft eerder naar het management of directie te vragen zodat het sneller onderling opgelost kan worden. Hartelijke groet en fijne dag nog, Ilse Hoogland 't Stokertje

Stoker-klacht07112017
Uiteindelijke oplossing Geld teruggestort ,bedrijfsvoering in positieve zin aangepast