Opgelost door 't Stokertje: krenterigheid ten top

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125193
Gebruiker
Simmen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Recent een kachel met toebehoren gekocht voor 2000 euro. Stokertje was echter te krenterig om twee ongevraagd geleverde spuitbussen ad 30 euro terug te nemen.

De oplossing

Gewoon de spuitbussen terugnemen en vergoeden, ze zijn ongebruikt nog in de verpakking.

5 reacties

  1. Auteur
    't Stokertje
    Datum
    Geachte heer Smits, bedankt voor uw melding. Wij hadden het echter fijn gevonden als u uw klacht eerst aan directie of het management van 1 van onze bedrijven gemeld had, dan hadden wij de gelegenheid gehad dit met u op te lossen. Aangezien uw melding niet bij ons bekend is, zouden wij u willen verzoeken om aan ons door te geven welke medewerker aangegeven heeft dat we deze spuitbussen niet terug zouden willen nemen? Dan kunnen wij dit namelijk met hem/haar bespreken en vragen naar de mogelijke reden hiervoor. I.v.m. de privacy van onze medewerkers zouden wij u willen vragen om deze informatie door te mailen naar info@stokertje.nl. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Wij zullen z.s.m. hier bij u op terug komen. Met vriendelijke groet van de directie van de Stokertje bedrijven
  2. Auteur
    Simmen
    Datum
    Kreeg telefoniste aan de lijn die het voor mij ging navragen. Even later kreeg ik te horen " nee, nemen we niet terug". Privacy is niet aan de orde want ik weet noch de naam van de telefoniste, noch die van de medewerker die terugname weigerde.bmidilijk om dan bezwaar aan te tekenen...
  3. Auteur
    Simmen
    Datum
    Moeilijk om dan bezwaar aan te tekenen...
  4. Auteur
    't Stokertje
    Datum
    Geachte heer Smits, u had ons natuurlijk gewoon een e-mail mogen sturen met deze uitleg, dan waren we ook snel tot een oplossing gekomen. In dit geval is het voor ons moeilijk om te kijken naar de oorzaak aangezien we geen navraag kunnen doen bij de desbetreffende medewerker. Wij vinden het heel vreemd en snappen niet goed hoe dit tot stand gekomen is, want het is uiteraard geen enkel probleem om de spuitbussen terug te nemen en te vergoeden als deze nog ongebruikt zijn. Bij deze dan ook onze excuses voor dit misverstand. Als u bij de verpakking van de spuitbussen even een briefje met uw gegevens en uw bankrekeningnummer doet dan zullen wij z.s.m. zorgen voor overmaking per bank. Als u het bonnetje van Post NL naar ons toestuurt per mail zullen wij ook uw verzendkosten vergoeden. Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid opgelost hebben. We wensen u verder erg veel plezier met de Miami! Met vriendelijke groet, 't Stokertje
  5. Auteur
    Simmen
    Datum
    Dank, goed en snel opgelost dankzij klachtkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simmen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy