Opgelost door 't Stokertje: Teveel betaald

Swier

Ik heb 5 blauwe ijzeren pijpen van 125 mm diameter (14€ op hun internet pagina) en 1 meter lang +een 125 mm diameters haakse bocht ( 11 € op hun internet pagina) totaal 88 euro krijg ik een rekening waar 120€ op staat voor de pijpen , voor de bocht staat niets totaal bedrag = 95€ en ik moet betalen 96€ ,ik betaal. Mijn klacht aan de Bali haalt niets uit uiteindelijk denk ik dat ik mijn vergist heb .thuis zoek ik hè het had het wel goed.
Ik bellen krijg een ander aan de lijn die beweert dat de pijpen 25 € per stuk kosten en de bocht ook. Tja ik besluit toestoppen met dat gesprek en wenste hem verdere prettige zaken doen.

Erkenning van deze slordige verkoop en het teveel betaalde geld terug

't Stokertje
    Geachte heer Topper, wij hebben het intern nagevraagd en u heeft groot gelijk. Er is gistermiddag een verkeerd kortingspercentage door onze baliemedewerkster berekend. We berekenen namelijk een ophaal/DHZ korting indien materiaal afgehaald wordt bij de balie, zodat de prijzen ook beter overeenkomen met de prijzen op internet (daar is deze korting namelijk automatisch in verwerkt). Als u uw rekeningnummer en tenaamstelling opstuurt naar i.hoogland@stokertje.nl dan zullen wij het verschil van 15 euro per omgaande overmaken. (volgens onze berekening 5 x 14 + 1 x 11 = 81 euro en u heeft 96 euro betaald, dus een verschil van 15 euro). We hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost te hebben. Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groeten en alvast een fijn weekend, 't Stokertje
    Swier
    Ja ik ben tevreden met hun oplossing en ga door hun reactie en wanneer ze het geld terug storten ga ik erweer heen met een goed gevoel. Groet swier