Opgelost door 't Stokertje: verkeerde schoorsteenkap geleverd

Smit

Monteur van t'stokertje heeft de benodigde materialen bij mij opgenomen.
Toen ik de schoorsteenkap wilde vervangen bleek deze niet te passen.
Navraag bij fabrikant van mijn schoorsteenkanaal "Metaloterm kanaal" bleek dat ik een ATK 180 moet hebben. Volgens de factuur van het stokertje heb ik een Flex RVS 180 geleverd gekregen.
Ook de factuur rammelde aan alle kanten maar daar heb ik mij bij neergelegd.

De Flex RVS 180 ruilen voor een schoorsteenkap ATK 180 van Metaloterm.

't Stokertje
    Geachte heer Smit, Allereerst onze excuses voor de verkeerde levering. Ik heb inmiddels de informatie intern opgevraagd om te kunnen bekijken waar dit mis gegaan is, maar ik heb nog niet alle gegevens compleet ontvangen. Ik heb zojuist begrepen dat de ATK180 al besteld is, dus de oplossing zal snel plaats kunnen vinden. Wij komen hier z.s.m. bij u op terug met een verklaring en voorstel. Met vriendelijke groet, 't Stokertje
    't Stokertje
    We hebben de schoorsteenkap ontvangen en kunnen deze eventueel op woensdag 12 november bij u omruilen. Ter compensatie van het ongemak zouden wij willen aanbieden om de kap met gesloten beurzen om te ruilen (de Metaloterm kap is duurder dan de door ons geleverde kap) en deze voor u te monteren als extra service. Wij horen graag van u of dit schikt op 12 november (eind van de ochtend begin van de middag). Ik heb nog geen verklaring voor de verkeerde levering omdat het dossier deels nog op een andere vestiging aanwezig is, maar het leek ons eerst de prioriteit om het recht te zetten naar u toe. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
    De kap is omgeruild.
    En voor de overlast een fles wijn van het Stokertje gekregen