Klacht Ömür emir witgoed service: Slechte reparatie!

Klachtnummer
# 24890
Gebruiker
Demie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede Vrijdag 2013 gebeld en zij wilden 30 maart 2013 wel even naar onze wasmachine komen kijken.
Staan er 2 Turkse mannen op de stoep 1 jonge en een wat oudere.
De motor bleek het probleem en dat zou 170 euro kosten. Aangezien ze het de 2de Paasdag konden plaatsen was ik al tevreden.
Ze waren na plaatsing nog niet weg of ik had dezelfde storing weer.
Wij bellen en hij nam niet op totdat wij met een ander nmr belden toen nam die op!
Uiteindelijk zijn ze mn machine komen halen om het op de zaak te controleren.
Na 1 was draaien stopte die weer!!!
Om een lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat hij niet opneemt als je belt tenzij je ineens met een ander nmr belt.
Ook zou hij een monteur sturen en ook die is niet komen opdagen!
Na bellen kregen we direct een voicemail. Dat is nu al 3 dagen zo...
Ze werken ook onder SWS, want het nmr is hetzelfde!
Ik heb nu een andere monteur moeten inschakelen!
Trouwens, alle reviews op Marktplaats zijn HARTSIKKE NEP!
Ik waarschuw een ieder...

De oplossing

Wat ik wil......is mijn geld 170 EUR terug want ik heb nu een andere monteur ingeschakelt waarvan ik nu een tijdelijk wasmachine krijg totdat mijn nieuwe motor voorradig is.
En ook dat brengt kosten met zich mee!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ömür emir witgoed service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties