Klacht Ömür emir witgoed service: Ze hebben mijn was machine niet gerepareerd maar toch € 160 voor ontvangen

Wil7

Via marktplaats heb ik de telefoonnummer van witgoed reparatie bedrijf Ömür Emir gevonden en gauw een afspraak gemaakt om mijn defecte wasmachine te repareren, het afgesproken bedrag was € 160 maar ze hebben zeer bewust tweedehands onderdelen in de machine gestopt en mij met nog groter probleem achter gelaten, na eerste klacht van mij zou hij het oplossen maar daarna nam hij de telefoon niet meer op, op internet heb ik gelezen dat meerdere mensen last van deze bedrijf heeft en ze opereren onder meerdere bedrijfsnamen, zijn kvk nummer is: 50434500 BTW:143704755B02 Bank is ING: 4211404 Tel. nr. is: 0624250090 of 0686208993, op mijn brieven en telefoon reageren ze niet dus ze willen het niet oplossen, ik wil mijn geld terug want machine is inmiddels gerepareerd en ik vertrouw die lui niet meer, hopelijk kunt u iets voor mij betekenen?

Als enige oplossing van het probleem wil ik mijn € 160 terug.

Wij vinden dat Ömür emir witgoed service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!