Klacht Candyshop Oosterhout : Respectloos, racistische, onvriendelijke en zeker geen klantvriendelijkheid .

Klachtnummer
# 294460
Gebruiker
Anoniem 89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medewerkers van Candyshop in Oosterhout zijn absoluut niet vriendelijk.
Wanneer een autochtoon de winkel binnen treed begroeten de ze klant.
Wanneer er een allochtoon binnen komt wordt er niets gezegd en worden ze totaal genegeerd.
Dit doen alle medewerkers dus: de oudere man , en 2 jonge dames die regelmatig in de winkel staan.

Gisteren 23- 02-2018 rond 18:00 uur kwam ik de winkel binnen begrote de jonge dame en de heer alleen er werd niets terug gezegd.
Jonge dame aangesproken hierop, maar deed alsof ze me niet heeft gehoord.
Dit is echter niet de eerste keer, ik vind dat de oudere man en de 2 jonge dames er racistisch doen tegen over allochtonen.
Je vraagt om bijvoorbeeld een bon krijg je niet mee want er zit geen papier in.
Ze hebben geen geduld en lopen continu achter je aan.
Sta je buiten even te kijken wat je wil hebben lopen ze echt naar je toe om te kijken of je iets hebt gestolen.
Asociaal gedrag gewoon, vreselijk als je zo behandeld wordt
Dit is niet de eerste keer dat ik een klacht in heb gediend, en heb toen ook besloten om niet meer naar de Candyshop te gaan ik ga niet naar een winkel waar ze racistisch doen en je de hele tijd vies aan kijken .
Ik raad Candy shop niemand aan en ben ook nu bereid om mijn familie vrienden kennissen in te lichten en candyshop af te raden.

De oplossing

Waar is de klantvriendelijkheid gebleven of het nu autochtoon is of allochtoon het maakt niet uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Candyshop Oosterhout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Candyshop Oosterhout ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen