Klacht Consumenten Service Punt : İk wil graag mijn oude energieleverentie terug. Want ik wilde niet! İk heb geanuleerd.

EindAmber#547

hallo, 12-10-20 heeft iemand van dit bedrijf mij gebeld voor een nieuwe energieaanbod. Na een tijd gedacht te hebben zei ik "nee" want ik heb een nieuwe andere contract dan. Het begon in Januari..na 4 maanden is het gelijk gestopt want nu is het contract van een andere energieleverentie begonnen. De oude was 4 maanden!! Ik wilde het eigenlijk niet maar ze hebben het niet geannuleerd. En nu moet ik cadeaukaart terug betalen van 250 euro plus rente...En ik wacht al meer dan 2 uur aan de telefoonlijn, maar niemand neemt op. Wanneer ze het eindelijk opnamen, zei hij dat ze 's middags terug zouden bellen, maar niemand heeft me teruggebeld en ze zijn niet bereikbaar. Met groeten!

Met Consumenten Service Punt klantenservice contact houden. Want ik ben twee weeken bezig maar helaas geen met iemand spreken. İk wil graag een oplossing.

Wij vinden dat Consumenten Service Punt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Consumenten Service Punt ?