Klacht D.J. van Gendt tandarts: Tandarts D.J. van Gendt te Schiedam trekt kies op wrede wijze en blijf ontkennen

Geachte meneer Safi,

Je hebt onwaarheden en halve waarheden u komt met halve waarheden en u weet dat. U heeft mij overgehaald om niet naar de kaakchirurg te gaan en die afspraak heb ik afgezegd vervolgens heeft u met verdoving twee stukken kaak verwijderd maar de problemen bleven en ik had geen vertrouwen meer in nog een behandeling en heb het besluit genomen om toch naar de kaakchirurg te gaan wat achteraf verstandig was omdat er nog vijf stukken kaak verwijderd zijn. In de "nabehandeling" heeft u gefaald en het op een beloop gelaten! U moet geweten hebben dat iets niet goed was gezien de klachten. Mijn lichaam heeft geen schuld zoals u in u mail stelde +- vijf maanden pijn en zeven stukken kaak los door het wrede trekken van de kies is u fout, we gaan zien hoe dit afloopt.

Met vriendelijke groet, zonder oneerbiedigheid, kwade wil of frivoliteit. Alle rechten voorbehouden. Zonder belofte of overeenkomst. Fouten en wijzigingen voorbehouden.

©F.Hoogendijk

Toegeven fout en de gehele kosten vergoeden van de kaakchirurg.
Niet reageren en geen dossier opsturen wat beloofd is! Het is duidelijk wat de tandarts is, list en bedrog.

Fred
    Waar blijft mijn dossier? en waarom dreigt u met juridische gevolgen?

Van: D.J. van Gendt
    Verzonden: woensdag 16 juni 2021 17:20
    Aan: Fred Hoogendijk
    Onderwerp: Re: Kosten kaakchirurgie F. Hoogendijk

Geachte meneer Hoogendijk,

U bent vrij om hier een zaak van te maken. Ik wil u nogmaals graag uitnodigen naar de praktijk om dit goed aan u uit te leggen. U dossier zullen wij gereed maken en u berichten wanneer u het op kunt halen. Ik heb er geen vertrouwen meer in om u hier nog te behandelen. Hierbij wil ik u ook graag vragen om een andere tandarts te zoeken, u zult bij ons uitschreven worden. Daarnaast wil ik u erop wijzen dat het verspreiden van onwaarheden via internet of via andere kanalen juridische gevolgen kan hebben.

Als u recht had op een vergoeding dan had u dat echt wel ontvangen van ons, maar op deze manier ons proberen onder druk te zetten om geld te krijgen is uitermate niet acceptabel !

Met vriendelijke groeten,
    Tandarts Safi
    Geachte meneer Safi,

Waarom geeft u het dossier niet? Opvallend is ook dat de kaak nog steeds pijnlijk is, ik zal weer naar de kaakchirurg moeten.

F. Hoogendijk

Ook een klacht indienen over D.J. van Gendt tandarts?