Klacht Fietsenconcurrent.nl: Geen terugbetaling na retour

ovdm

op 30/06 werd de gazelle chamonix geleverd Bestelling 100028598 (ik wisselde mijn oude fiets voor gratis levering). De fiets had een hoge instap, ik was nochtans heel zeker dat ik het model met de lage instap had besteld. Daarom heb ik nog diezelfde dag contact opgenomen met jullie. Er werden mij verschillende opties aangeboden:
1) De geleverde fiets houden
2) de geleverde fiets omruilen voor de fiets die ik initieel besteld had, maar met een wachttijd van 30 weken.
3) de geleverde fiets retourneren en mijn geld terugvragen.

omv de zeer lange wachttijd heb ik gekozen voor de 3e optie. De fiets werd op 07/07 geretourneerd. In de tussentijd heb ik er slechts enkele meters mee gereden en stond de fiets veilig opgeborgen. Er kan dus geen sprake zijn van schade.

Ondertussen heb ik nog verschillende keren gebeld er werd mij beloofd dat het bedrag tegen het eind van de week gestort zou worden. wat niet gebeurde. Op 28/06 heb ik ook nog eens een mail gestuurd, terug werd diezelfde belofte gemaakt. Terug heb ik het bedrag niet mogen ontvangen.

Ondertussen heb ik geen fiets, want mijn oude heb ik bij jullie ingeleverd. En ik het bedrag die ik voorzien had om een nieuwe fiets mee te kopen wordt nu reeds meer dan een maand door jullie vastgehouden!

Ik wens op zijn minst deze week mijn geld te ontvangen op mijn rekening: BE84 0014 7701 5259. En een bijkomende compensatie lijkt mij in dit geval zeker niet ongepast! Wat denkt u van de rente die u mij afgenomen heeft?

Wij vinden dat Fietsenconcurrent.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fietsenconcurrent.nl?