Klacht Fietsenconcurrent.nl: Ondeugdelijke batavus diva e go

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265554
Gebruiker
Rimanibi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 27 januari 2017 daar een elektrische fiets gekocht. De fiets van analisten het begin niet goed. Ze hebben hem 1 keer opgehaald en daarna wilden ze dat niet meer doen en moest ik maar naar een erkende batavus dealer gaan in de buurt. Die hebben hem 3 keer opgehaald en geconstateerd dat er een storing in de fiets zit en hij retour moet naar de fabriek. Helaas kunnen zij dit niet doen omdat hun bedrijf onder een ander rayon valt als de fietsenconcurent. Ook raar van batavus want garantie is garantie waar in Nederland ik hem ook koop. Ik weer gebeld naar de fietsenconcurent en nu willen zij hem ineens repareren want er was ineens een oplossing voor mijn storing. Dat kan helemaal niet want de erkende batavus dealer had de fiets immers al meerdere malen onder de loep gehad. Verder wil de fietsenconcurent dus niks voor mij doen.

De oplossing

De fiets moet retour naar batavus en dat moeten zij doen en ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietsenconcurrent.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rimanibi
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben nog steeds geen oplossing. Batavus zegt dat de fietsenconcurent het moet doen en niet een andere batavus dealer. Fietsenconcurent wil niks maar reageert ook nergens op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fietsenconcurrent.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen