Klacht 007db5.nl: niet nakomen afspraken/leveringen

Klachtnummer
# 40917
Gebruiker
Joosbos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij hebben een abonnement genomen, om er zeker van te zijn alles te krijgen,het bedrijf komt geen afspraken na, levert onregelmatig (na hun gemaild te hebben of er nog geleverd gaat worden), levert incompleet, maar stuurt wel volledige rekening, stuurt herinneringen (2x), na (telefonisch) afgesproken te hebben dat deze levering eerst compleet geleverd zou worden ,loopt 2 1/2 maand achter t.o.v de winkel, reageren niet op mailtjes van onze kant.
wij zitten nu pas (16 november) op nummer 35, waarvan de nummers 30 en 35 alleen de boekjes zijn geleverd en niet de onderdelen, vandaar dat de levering stilstaat, terwijl in de winkel reeds nummer 43 ligt.
het is een model auto , indien compleet van 1000 euro, dat is niet niets.
we proberen ook een hoofdkantoor te vinden, maar er is nergens een adres bekend, en kunnen dus verder ook nergens een klacht deponeren.

De oplossing

de auto compleet te krijgen,maar niet meer via dit bedrijf, maar via de winkel, daar loopt de levering gewoon door, kan dit niet , dan willen wij inderdaad van dit contract af, en ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 007db5.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 007db5.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen