Klacht 007db5.nl: niet nakomen afspraken/leveringen

Joosbos

wij hebben een abonnement genomen, om er zeker van te zijn alles te krijgen,het bedrijf komt geen afspraken na, levert onregelmatig (na hun gemaild te hebben of er nog geleverd gaat worden), levert incompleet, maar stuurt wel volledige rekening, stuurt herinneringen (2x), na (telefonisch) afgesproken te hebben dat deze levering eerst compleet geleverd zou worden ,loopt 2 1/2 maand achter t.o.v de winkel, reageren niet op mailtjes van onze kant.
wij zitten nu pas (16 november) op nummer 35, waarvan de nummers 30 en 35 alleen de boekjes zijn geleverd en niet de onderdelen, vandaar dat de levering stilstaat, terwijl in de winkel reeds nummer 43 ligt.
het is een model auto , indien compleet van 1000 euro, dat is niet niets.
we proberen ook een hoofdkantoor te vinden, maar er is nergens een adres bekend, en kunnen dus verder ook nergens een klacht deponeren.

de auto compleet te krijgen,maar niet meer via dit bedrijf, maar via de winkel, daar loopt de levering gewoon door, kan dit niet , dan willen wij inderdaad van dit contract af, en ons geld terug.

Wij vinden dat 007db5.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 007db5.nl?