Klacht 1-2 butterfly: annuleren door butterfly en ons de schuld geven

Klachtnummer
# 258276
Gebruiker
edwin3771
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hadden een reis met korting aangeboden gekregen en wilde hier gebruik van maken.
de kosten waren voor een 8 daagse reis naar turkije 289 euro, waarvan 189 gelijk betaald en 100 euro moesten we betalen nadat de rekening binnen kwam.
tussen deze tijd hebben we een paar keer met butterfly amsterdam gesproken of de reis omgeboekt kon worden naar cyprus, omdat we eigenlijk niet naar turkye wilde . dit was niet mogelijk en toen besloten we alsnog voor turkyee te kiezen. Dit was geen probleem en ze gaven aan een nieuwe eindafrekening te sturen en de oude te laten vervallen. na 2 weken had ik nog geen rekening binnen en heb wederom gebeld. toen werd me verteld alsnof de oude rekening te betalen, ook al was deze inmiddels over het betalingstermijn.
dit dus gedaan en wachten op de tickets.
een week laten werden we gebeld om 9.30 uur smorgens dat de tickets verstuurd zouden worden. een uur later werden we weer gebeld met de mededeling dat het vliegtuig overboekt was en de reis dus niet door ging.
al de beloftes en mededelingen ten nadele van butterfly gebeurde telefonisch.. nu wordt de anulering via een mail bevestigd , de reden was omdat we dus te laat hadden betaald , na weer telefonisch contact zeiden ze dat ze het binnen een week zouden regelen, maar helaas weer een mail dat het onze fout was.
het is nu dus proberen geen geld terug te geven van butterfly..

Gewenste oplossing

het totale bedrag van 289 euro terugstorten,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 1-2 butterfly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 1-2 butterfly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen