Klacht 10 Feet: heftig pillende jas 10 feet

Klachtnummer
# 98830
Gebruiker
Emmalenting
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind zomer alvast een winterjas gekocht omdat ik er zo verliefd op was.(de jas was 200 euro)
omdat de winter nog niet op gang kwam de jas pas in december gaan dragen.
na ongeveer 1.5 maand dragen hingen de rullen aan de jas en ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik deze gekocht heb. Hier gaven ze als optie dat de jas ontpilt zou worden.
de jas naar de coupeuse gebracht en deze vertelde dat die zo heftig gepilt was dat ze er niks mee kunnen.
de winkel helpt ook niet mee aan een oplossing maar ik ben ontzettend teleurgesteld over de kwaliteit die 10 feet bij deze jas heeft geleverd en dat er geen oplossing voor komt en ze eigenlijk hun handen er vanaf trekken omdat de jas gedragen is..
maar als ik van een jas van 200 euro mag verwachten dat ik hem maar 2 maanden mooi mag dragen..dan gaat er toch ergens iets mis.
Jammer dat het via deze weg moet..maar hopelijk is er een passende oplossing.

De oplossing

Een nieuwe jas. Of vergoeding voor de volgende winterjas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 10 Feet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 10 Feet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen