Opgelost door 10NINE Design: Geen geld terug na retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 390032
Gebruiker
Julian
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op vrijdag 2 augustus een hoodie en een cap besteld bij deze website. Erg tevreden over de hoodie. Past perfect, zit heerlijk. Echter de cap zat niet prettig. Dit heb ik op vrijdag 9 augustus kenbaar gemaakt (een dag nadat ik de bestelling binnen heb gekregen). De contactpersoon gaf aan nog een andere cap te hebben die wellicht beter zit. Ik heb aangegeven dat ik die cap niet mooi vind en graag het geld van de pet geretourneerd zou willen hebben. Dezelfde dag stuur ik de cap retour middels een pakketje en het retour formulier (zie de bijlage voor het retour ticket van Post NL - netjes binnen de termijn aangegeven dat ik het item retour wil zenden). Het contact verloopt tot dan toe prima. Op 27 augustus stuur ik een e-mail ter herinnering. Ook daar wordt netjes op gereageerd met als antwoord 'Ik heb je toch de andere cap gestuurd'. Wederom aangegeven dat ik de cap niet mooi vind en dat ik graag het geld retour wil hebben.

Daarna op 4 september aangegeven dat ik niets meer gehoord heb. Op 8 september heb ik aangegeven dat ik eind volgende week (nu) het geld op mijn rekening wil zien verschijnen. Ik heb de afgelopen week nog tweemaal contact gezocht middels het telefoonnummer, maar ik krijg geen gehoor.

De oplossing

Ik wil graag het bedrag van de cap retour op mijn rekening ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 10NINE Design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Julian
    Datum
    De klacht is snel en naar tevredenheid opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 10NINE Design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen