Klacht 112Afvoerontstoppen.nl: 112afvoerontstoppen.nl zijn dieven! PAS OP!!

De Tekstschrijver

Geachte 112afvoerontoppen.nl

Onze webdesigner heeft geconstateerd dat, dit bedrijf (112afvoerontstoppen.nl)diverse elementen, teksten, afbeeldingen, structuur van de website zoals menu's en zelfs de algemene voorwaarden heeft gekopieerd en daadwerkelijk gebruikt op 112afvoerontstoppen.nl voor commerciële doeleinden Zonder onze toestemming en/of medeweten.

De originele website waarvan deze elementen zijn gestolen heeft auteursrecht op alle bovengenoemde onderdelen. De originele website is in opdracht gerealiseerd door een erkend en geregistreerd reclamebureau en heeft kosten moeten maken voor o.a. het ontwerp, logo en teksten. Zelfs de algemene voorwaarden zijn in opdracht van gerealiseerd door een derde partij.

Diefstal is diefstal en geeft een helder en duidelijk beeld van het type mens en organisatie wat achter deze daad schuilgaat. De bedrijven die ondernemen op de juiste manier onderscheiden zich van deze beunhazen die hun hand niet omdraaien voor diefstal.

Jammer!

schuldbetuiging, direct verwijderen van content, aanpassen van logo (dus eigenlijk een compleet "originele" nieuwe website)
Een redelijke schade vergoeding (bijv 50% van de gerealiseerde omzet die behaald is door de gestolen content)

Wij vinden dat 112Afvoerontstoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 112Afvoerontstoppen.nl?