Klacht 123Accessoires.nl: Verkeerde hoes voor mijn nieuwe Samsung tablet bezorgd

Gorter

Er is een verkeerde hoes bezorgd voor mijn nieuwe tablet en daarna is er een andere beloofd, maar niet toegestuurd gekregen. Ik zou graag de over en weer mail met dit bedrijf naar jullie doorsturen, maar heb geen mailadres van klachtenkompas.
Om het op te lossen heb ik verschillende mails gestuurd en ook weer terug gekregen, zonder het beoogde resultaat.

Graag zou ik de door dit bedrijf beloofde, juiste hoes ontvangen

Wij vinden dat 123Accessoires.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gorter
    Vandaag een nieuwe hoes toegestuurd gekregen, maar tot mijn verbazing exact dezelfde hoes (alleen een andere kleur) en die dus niet past, dus geen oplossing voor het probleem.
    Hoe moeilijk kan het zijn?
    Gorter
    Na mijn laatste reactie op deze site en ook naar het bedrijf nog steeds niets gehoord van 123accessoires.nl. Hoe nu verder? Er is tot nu toe helemaal niets gedaan met de klacht.
    Gorter
    De ervaring met klachtenkompas is voor mij teleurstellend verlopen, omdat het bedrijf niet heeft gereageerd. Omdat de zaak voor mij niet groot genoeg is, heb ik besloten dit af te sluiten, na eerst nog een mail naar het betreffende bedrijf te hebben gestuurd met daarbij mijn ongenoegen. Hier wil ik het verder bij laten en stuur nog een klantenbeoordeling naar Trustpilot.
    Arno Gorter