Klacht 123Apparatuur.nl: Wij hebben een kapotte 'nieuwe' oven geleverd gekregen en krijgen geen nieuwe.

MarloesMol

In November hebben wij een bestelling geplaatst met al onze apparatuur voor in onze nieuwe keuken t.w.v. €5500 bij 123apparatuur.nl. Wij hebben een Kupperbusch oven gekocht bij 123apparatuur.nl t.w.v. €1249,-. De bestelling hebben wij geleverd gekregen op 1-11-19. Op 12-11 hebben wij voor het eerst de oven aangezet om uit te proberen en hoorde wij het geluid van een opstijgende helikopter. Hier heb ik gelijk een mail met klacht en geluidsfragment van gestuurd naar 123apparatuur. Wij hadden op dit moment de oven nog nooit gebruikt, dit was enkel en alleen tijdens het proefdraaien van de oven dat dit geluid werd waargenomen.

Vanaf dat moment ben ik aan het heen-en weer bellen en mailen geweest met 123apparatuur omdat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Wij krijgen een nieuwe oven geleverd die 'kapot' is en willen een nieuwe oven opgestuurd krijgen, wat ook zo hoort. Wat heb je aan een kapotte oven? Wij kunnen vanaf het moment dat we de oven in november geleverd hebben gekregen al geen oven gebruiken, wat ontzettend vervelend is.

Volgens 123apparatuur moet er eerst 3x een monteur langskomen om het probleem oplossen en evt. dan pas kan een oven omgeruild worden. Wij krijgen het idee dat ze van hun probleem 'ons' probleem maken. 123apparatuur levert een kapotte oven. Inmiddels is er 3x een monteur langs geweest, en het probleem is nog niet verholpen. Wij zijn ontzettend boos en teleurgesteld in 123apparatuur. Inmiddels heb ik zojuist contact opgenomen met het service witgoedbedrijf waar zij mee samenwerken, omdat we daar niets meer van vernomen hadden na het laatste bezoek van de monteur. Die gaf aan dat er onderdelen besteld waren voor de oven? Wij willen gewoon een nieuwe werkende oven waarvoor wij betaald hebben. Niet een nieuwe oven die gerepareerd moet worden.

Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen!

Graag wil ik dat klachtenkompas ons helpt met waar wij recht op hebben: een nieuwe oven die goed werkt!

Wij vinden dat 123Apparatuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Apparatuur.nl?