Klacht 123BestDeal.nl: Geen retourkosten ontvangen

D. Kruithof-Connolly

24 Augustus heb ik een Ipadmini 4 cover + een Glass Protector gekocht.
Beiden heb ik ontvangen, maar de Glass Protector was voor een IPad mini 1,2,3.
Toen ik hem paste bleek deze Protector tekort en heb het bedrijf gebeld. Het antwoord was, dat deze ook goed was voor de IPad 4, dus niet.
Na zelf bij een andere website gekeken te hebben, o.a. bij Amazon stond duidelijk dat deze niet geschikt was voor de IPad 4.
Bovendien heeft de IPad 1.2.3 het bestelnummer: SP231-241366 en het bestelnummer van de IPad 4: SP26231-263332.
Na vele E-mails houden ze steeds vol dat deze wel geschikt was voor de IPad 4 en blijven bij hun standpunt!
Ik heb hem teruggestuurd maar moest zelf de retourkosten betalen van € 3,32 en kreeg dit ook niet terug, waar ik het niet mee eens ben!!! Een antwoordnummer hadden zij niet!

Mijn retourkosten terug betalen voor dit niet passende product

123BestDeal.nl
    Geachte heer/mevrouw D. Kruithof-connolly,

Onze retourafdeling heeft uw retour 5 september ontvangen. In uw retourzending is onze SP231 aangetroffen, welke u eveneens besteld heeft. Enkel de eerste 3 artikelcijfers duiden een specifiek artikel aan. De cijfers achter het streepje, gebruiken wij voor ons interne systeem. SP231-241366 en SP231-263332 betreffen hetzelfde artikel.

Tevens betreft dit een screenprotector die enkel de display/het scherm afdekt, dit zodat er nog een hoes om de Ipad Mini heen pas.

De verpakking van de Ipad 4 Mini screenprotector is gelijk aan deze voor de Ipad Mini 1/2/3.
    Deze screenprotector zou ook voor uw Ipad mini 4 geschikt moeten zijn.

D. Kruithof-Connolly
Uiteindelijke oplossing Er is geen aanbod, ze houden vast aan hun beoordeling nl. dat deze Glass Protector 1,2,3, hetgeen ook op de verpakking staat, dat deze Glass protector wèl op de IPad 4 past. Toen ik hem ontving heb ik hem op mijn IPad 4 gelegd en geconsteerd dat deze tekort was en dus niet het hele scherm bedekte. Toen ik de cover bestelde kon ik er een Glass Protector bijkopen voor een gereduceerde prijs en dat heb ik ook gedaan. Dus zoals 123 Best Deal beweerde dat ik de Glass Protector met dit bestelnummer zelf had besteld, is niet juist. Ik ga toch geen Glass Protector bestellen voor een IPad 1,2,3, als ik een cover bij hen koop voor de IPad 4!!!! Toen ik op hun webside ben gaan kijken, stond er bij de Glass Protector voor de IPad 4 een ander bestelnummer!!!! Met vriendelijke groet, D.kruithof-Connolly